e-Management Controlling Pénzügyi és Könyvviteli Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

e-Management Controlling Pénzügyi és Könyvviteli Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cegbemutató
Az e-Management Controlling Kft. menedzsmentje 2010. évi megalakulásakor azt a célt tűzte ki, hogy tevékenységével hozzájáruljon a kis- és középvállalkozások gazdasági súlyának, illetve szerepének megerősítéséhez, a vállalkozások és munkavállalók helyben maradásához, a fenntartható gazdálkodáshoz. Társaságunk tagja a 3D Kreatív Innovációs Klaszternek, a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének (MKOE), illetve a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetség (VOSZ) Békés megyei szervezetének, melyek a cég működését támogatják annak érdekében, hogy partnereink számára képessé váljunk a folyamatos és professzionális szintű szakmai szolgáltatás nyújtására.
Cégünk támogatni kívánja működésével azon kkv partnereit, akiknek fontos, hogy naprakész információkkal rendelkezzenek tevékenységük eredményéről és hatékonyságáról, a jövőbeni fejlesztéseik finanszírozási lehetőségeiről, a döntéseik megalapozottságáról, továbbá akik szisztematikusan kívánják figyelni, karbantartani és fejleszteni a humánerőforrásaikat. A visszatérítendő és a vissza nem térítendő támogatások hatékonyabb lehívásának és felhasználásának érdekében szerződésben állunk az OTP Bank Nyrt.-vel és a Groupama Biztosító Zrt.-vel, akiknek termékeivel biztosíthatók és kiküszöbölhetők a fejlesztések likviditási, biztosítéki problémái.

Cégünk tagjai és munkatársai közel tízéves munkakapcsolatban állnak az Alcedo IT Solutions Kft. (székhely: 5600 Békéscsaba, Szegfű u. 111.; adószám: 24262262-2-04) alapítóival és menedzsmentjével, továbbá 2013-tól végezzük konzorciumi együttműködésben egyedi vállalat- és termelésirányítási rendszerek kialakítását és bevezetését ügyfeleink számára. Az Alcedo IT Solutions Kft. menedzsmentje aktív szereplője annak a tudományos együttműködésnek, amely a Szent István Egyetem Gazdasági, Agrár- és Egészségtudományi Kar Üzleti Intelligencia Tudományos Műhelyében folyik. A fejlesztői és szakértői team közel másfél évtizedes szakmai kompetenciával bír a vállalati szoftverfejlesztés és bevezetés területén. A folyamatos továbbképzésekkel biztosítottak a legújabb mobiltechnológiák alkalmazása a vállalati- és termelésirányítási rendszerek részeként, illetve különálló mobil üzleti applikációként.

Konzorciumi tevékenységünk kiterjed a Vállalati Információs Rendszerek, így ellátási-lánc menedzsment, logisztika, termelésirányítási-, dokumentum- menedzsment rendszerek egyedi kialakításán és bevezetésén túl a Mobil Üzleti Applikációk, így e-kereskedelmi alkalmazások, csoportmunka, vezetői döntéstámogatói megoldások kivitelezésére is. Továbbá Vállalati Portál Megoldásaink keretében biztosítjuk az internetes publikálást és tudásmegosztást, tartalom és dokumentumkezelést, vállalati alkalmazás integrációt.

Konzorciumi kompetenciáink felölelik mind az okleveles gazdaságinformatikusi, szoftverfejlesztői, informatikus (szak)oktatói, műszaki menedzseri, jogi-, közgazdasági-, regisztrált mérlegképes könyvelői- és közbeszerzési referensi végzettségeket, ismereteket. Konzorciumunk rendelkezik azokkal a képességekkel, amelyek segítségével globálisan átlátva támogathatjuk szerződött partnereinket a vállalati folyamatmenedzsment területen. Ezért proaktívan, így problémamentesen cselekszünk és dolgozunk.

Missziónk, hogy üzleti megoldásokat adjunk ügyfeleinknek, akik azokkal élve értéket teremtenek és hoznak létre. „Nálunk az ügyfél nem vevő, hanem stratégiai partner!” cégfilozófiánk kifejezi, hogy hosszú távon kívánunk partnereink sikereiben osztozni. Ez megköveteli tőlünk a minőségi, szakmai és rugalmas munkavégzést. Büszkék vagyunk arra, hogy amely vállalkozás ügyfelünkké vált, az partnerünk is maradt. Következésképpen fő marketingeszközünk az ajánlás. Kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink sikeresek legyenek, és folyamatos fejlődést mutassanak, mert általuk vagyunk mi is képesek a továbbfejlődésre.

Feladatunk ellátásában nem jelent fizikai akadályt a földrajzi távolság sem. Munkánk jelentős része elvégezhető online (internet, telefon), míg a helyszíni műhelymunkák, rendszerbevezetés vonatkozásában biztosított a személygépjármű használata annak érdekében, hogy fizikailag is jelen lehessünk. Előnyünk, hogy társaságunknál nem recepciós vagy adminisztrátor lesz a kapcsolattartója, hanem a konzorciumi menedzsment tagja.

További tevékenységeink:
- pályázatírás és projektmenedzsment
- könyvviteli szolgáltatásnyújtás
- kontrolling – döntéstámogatás, pénzügyi és üzletviteli tanácsadás
- személyi- és életvezetési tanácsadás, pszichológia-oktatás
Esettanulmány
A 2010. évben létrejött magyar természetes személyek által alapított budapesti székhelyű és telephelyű feldolgozóipari mikro-vállalkozás két éven belül kisvállalkozássá nőtte ki magát a magas hozzáadott értékű termeléssel és 2015-ben már 218MFt-os árbevételt sikerült elérnie. A piaci szegmensben mutatkozó rést kihasználva az évről-évre gyorsan növekvő termelési igényt és volument kielégítve alakította ki kilenc termékcsaládból álló termékportfólióját, amelynek gyártása a teljes termelési láncfolyamatot lefedi 25 fő munkavállaló foglalkoztatása mellett. A feldolgozás magában foglalja mind a végfelhasználói, mind a viszonteladói megrendelések igényeit kielégítő síküveg megmunkálási-, gyártási tevékenységet, a dizájn üvegek tervezését, kivitelezését és beépítését. A megmunkálás szabászat, csiszolás, fúrás, edzés, festés, lemosás, laminálás, csomagolás fázisokra bontható meg. Az edzés munkafolyamatára alvállalkozó bevonásával kerül sor.
Az ugrásszerű termelékenység növekedés és a piaci igényekre épülő újabb termékcsaládok kialakításának következményeként megnövekedett az állományi létszám, amely összetettebb szervezeti működést, jól elhatárolt feladatvégzési szerkezet kialakítását, átgondolását tette szükségessé mind az árképzés, mind a termékek, termékösszetevők árazása terén. Továbbá átláthatatlanná vált és rendkívüli időráfordítást eredményezett az üzemi tevékenység megszervezése, nyomonkövethetősége. Az árképzés újragondolását az tette szükségessé, hogy a termelésmenedzsment szoftver bevezetéséig a korábban kialakított árlista a megmunkálások mennyiségétől függetlenül tartalmazott átlag alapján számított árakat, amely nem igazodott a tényleges előállítási költségekhez. A gyártás során felmerülő ráfordítások és azok ellentételezése a bevételi oldalon rávilágított arra a tényre, hogy a feldolgozóipari tevékenység nem elég hatékony, optimalizálni szükséges. Az üzemi tevékenység nyomonkövethetőségét nehezítette, illetve lehetetlenné tette, hogy a gyártáselőkészítés és a gyártás közti információcsere kizárólag egyirányú volt, így a vevői megrendelések állapotáról nem történt megfelelő visszajelzés, amely a vevőkezelés, vevői élmények rendkívül alacsony minőségi szintjéhez vezettek. Nem volt rálátás, így megfelelő beavatkozási pont, válasz azokra a hatékonysági mutatókra, amelyek lehetségessé tették volna annak kiszűrését, hogy az adott munkadarabok milyen státuszban szerepelnek a megmunkálási munkafolyamatban, elkészültek-e már, hol keletkezett selejt, milyen gyakran sérül, törik és ezek mely munkafázisokban jellemzőek. Gyakori probléma volt, hogy az azonosítatlan munkadarabok elkeveredtek, eltűntek, illetve a vevői érdeklődésre nem tudtak egzakt választ adni az ügyfélszolgálaton. Kizárólag hosszú utánajárást követően nyílt lehetőség arra, hogy visszacsatoljanak vagy értesítsék a megrendelőket az átadás-átvétel körülményeiről, annak megközelítő időpontjáról.
A termelésmenedzsment rendszer bevezetésével kifinomulttá vált az árképzés, mely az addig használt átlagár alapú árlistával szemben a termékek, termékösszetevők, megmunkálások árazásai általánosan, valamint termékfüggő jelleggel kerültek meghatározásra. Ez alapján sor kerülhetett minden megrendelésből generálódott munkalap precíz beárazására és a ténylegesen elvégzett feladatok pontos ellentételezésének definiálására, a kiemelt ügyfélkezelésre kedvezmények, akciók és kampányok foganatosítása mellett.
Az Android alapú táblagépes mobilapplikáción működő elektronikus munkalap bevezetésével létrejött a gyártáselőkészítés és az üzemi tevékenység közötti kapocs. Most már rendelkezésre állnak valós időben az üzem területén történő teljes megmunkálási folyamatok, határidők, műszaki rajzok. Kialakításra került a munkadarabok egyedi azonosítása, a vonalkód vezérelt termelésmenedzsment. A munkafolyamatok egy rendszerbe történő integrációjával megtörténnek a visszacsatolások az ügyfélszolgálat számára az esetleges selejt kezeléséről, a megmunkálási hibákról, a gyártási folyamat aktuális állapotáról, arról, hogy elkészült-e már a munkadarab, értesíthető-e a megrendelő a kiszállításról. A kiszállítás kezelés modul bevezetésével nyomonkövethető vált a munkadarab tényleges fizikai helye, továbbá az, hogy mely munkadarabok kerültek elszállításra az üvegek edzését végző alvállalkozóhoz, onnan mely darabok érkeztek vissza, mi az ami selejtté vált, mi az ami „eltűnt”. Az online B2C megrendeléskezelő felület megoldást nyújt a rendelésfelvétel gyorsítására, az adott megrendelő már önállóan képes megadni a megrendelt termék paramétereit és figyelemmel kísérheti az addigi összes megrendelésének állapotát is, amely támogatja saját tevékenységének tervezhetőségét, így a kivitelezési és beépítési munkálatait is. A vezetői információs rendszerrel elemezhetővé váltak az egyes munkafázisok hatékonyságai, amelyek javítására kialakíthatók a megfelelő válaszok.