NGROUP Korlátolt Felelősségű Társaság

NGROUP Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Weboldalak, webáruházak, webes applikációk fejlesztésével, szoftverfejlesztéssel, karbantartással, hoszting- és e-mail szolgáltatással, illetve online marketinggel foglalkozó cégünk, az nGroup Kft. csapata 2009 óta van jelen az IT-szolgáltatások piacán.

Esettanulmány

A Caseking Hungary Kft. a németországi központ mellett több európai és ázsiai országban telephellyel/képviselettel rendelkező Caseking csoport (Caseking GmbH.) magyarországi tagja, egyben a több mint 20 éves múlttal bíró Kelly-Tech Kft. utódja. Közel 100 márkát forgalmazva hardverek széles választékával és gamer kiegészítőkkel (több ezer számítástechnikai termékkel, alkatrésszel) szolgálják ki viszonteladói partnereiket. Budapesten saját fuvareszközzel szállítanak, az ország többi területére és a régió országaiba pedig szerződött futárcégekkel. A 23 főt foglalkoztató cég éves forgalma mintegy 12 Mrd Ft-ot tesz ki.
A Caseking Hungary Kft. bevezetett egy integrált vállalatirányítási rendszert -ez ilyen nagyságrendű forgalom esetén már valóban elengedhetetlen-, így szükségük volt a régi, elavult helyett egy olyan webáruházra, ami ezzel a rendszerrel aktívan kommunikálva olyan felületet kínál, ahol a viszonteladó partnerek mindig aktuális kínálatot, és az egyes nagykereskedelmi partnerek mind a saját árukon tudnak árut beszerezni.
A Caseking számára létrehozott webáruház előnye, hogy szofisztikált termékszűrővel könnyíti a keresést és gyors rendelésre alkalmas. A viszonteladói webáruházhoz kapcsolódóan létrehoztunk egy olyan platformot, ahol a partnerek számára folyamatosan nyomon követhetők a megrendelések, azok aktuális státuszai, és mindig elérhetőek a számlák, illetve ahonnan a könyveléshez használható formában nyerhetők ki a számlaadatok. A kétszintű felhasználói rendszer segítségével az egyes partnercégek adminisztrátorai tudnak különböző jogosultságokkal ellátott usereket létrehozni. Az óránkénti terméktörzs- és vevőtörzs frissítés, illetve az 5 percenkénti készletadat-frissítés is azt a célt szolgálja, hogy a partnerek a lehető leggyorsabb kiszolgálásban részesüljenek. Így a nagykereskedő Caseking webshopjába bejelentkező viszonteladók egy könnyen kezelhető felületen minden rendelkezésre álló információt megkapnak, ami a termékrendelések menedzseléséhez illetve adminisztrálásához szükséges.