VIRTUALCOM BUSINESS Korlátolt Felelősségű Társaság

VIRTUALCOM BUSINESS Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Üzleti szoftverek fejlesztésével, informatikai tanácsadással, illetve adatvédelemmel kapcsolatos szolgáltatásokkal foglalkozunk. Csapatunk motivált és képzett szakemberekből áll, akik tudják, hogyan kell kezelni az esetlegesen felmerülő kérdéseket. Ez alapot teremt az ügyfelekkel fenntartott, bizalomra és kölcsönös megértésre épülő kapcsolatokhoz. Egyedülálló és innovatív megoldások kidolgozására törekszünk, a magas színvonalú támogató szolgáltatásokkal együtt.

Esettanulmány

A könyvelő iroda 4 fő munkavállalóval elsősorban könyvelési, bérszámfejtési feladatokat látnak el. Hamarosan bővítik szolgáltatásaikat könyvvizsgálattal.
A bővülő ügyfélkörük és ezáltal a növekvő adminisztrációs teher miatt a feladatok elvégézésével kapcsolatban szükségük volt egy olyan rendszerre, amely az ügyfelek adatainak kezelését, illetve munkatársak munkaszervezését segíti.
Szükségük volt még arra is, hogy a rendszer segítse a döntéstámogatásban a tulajdonost. Tudni szerette volna azt, hogy az egyes ügyfeleknek megfelelő mértékű ellenszolgáltatást végeznek a kiszámlázott értékhez képest. Szükség volt tudnia azt, hogy kik azok az ügyfelek, akinkek alul- vagy túlszámláznak.
Ezen túl az ügyfelek értesítését is szerette volna a rendszerre bízni.
Az ügyfelektől beérkező kéréseket, dokumentációkat is szerette volna egy helyen tudni, amelyek alapján a munkatársak értesítéseket kaphatnak és így naprakészek lehetnek a céges folyamatok kapcsán.
A fent leírt igények, problémák megoldását, könnyítését az általunk szállított megoldás biztosítja.
- Mérhető a munkatársak teljesítménye
- A beérkező igényeket rendszerezi a szoftver
- Minden fontos történésről értesülnek a munkavállalók
- A dokumentációk szervezetten kezelhetők
- Az ügyfélkapcsolati folyamatok gyorsultak
- A tulajdonosnak átlátható adatokat biztosít a döntéseinek támogatásához