Silver Frog Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Silver Frog Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Közel 10 éve alapított cég alapgondolat az volt, hogy korszerű, magas IT biztonsági szinttel rendelkező informatikai megoldásokat kínálunk a KKV szektornak. Az outsource tevékenység velejáró volt a rendszerintegráció amelyben a bevezetni kívánt szoftver és hardvereszközöket illeszteni kell az ügyfelek meglévő rendszeréhez. 2013 óta saját szoftverfejlesztő üzletággal rendelkezik a cég, számos sikeres szoftver bevezetésen vagyunk túl. Szoftvereinket is jellemzi a friss, webes technológiai háttér és a magas adatbiztonsági szint, amit minden rendszerünktől elvárunk.

3 éve kijöttünk első dobozos szoftver termékünkkel. A Hibrid első változata üzemeltető csapatoknak készült, mára már kiegészült a projekt kezeléshez szükséges alapokkal, rugalmas kimutatáskezeléssel és gyártás támogatással az ügyviteli funkciókon túl. Mindez kifejezetten a KKV szektornak.

2016 óta foglalkozunk ipar 4.0 megoldásokkal, futó projektünk keretében 150 millió forintot fordítunk ilyen irányú fejlesztésre.

Esettanulmány

Ügyfelünk egy kicsi ám annál rangosabb hosting és IT outsource vagyis üzemeltető cég. 3 fővel és több bedolgozóval fejlesztő cégeket, állami intézményeket és számos KKV-t szolgálnak ki webtárhely, rendszergazdai szolgáltatásokkal, valamint számos informatikai rendszert állítottak össze és üzemeltetnek.
Mint kis szolgáltató a szakmai gerincet alkotó tulajdonos vállán volt a szakmai teljesítések szervezése, minőségbiztosítása, elszámolás az ügyfelekkel, szállítókkal.

A havi számlázás gyakorlatilag az első hetét vitte el a hónapnak, mire a korábbi feladatkezelő rendszerből kinyerték az ügyfelekkel töltött órákat, kiszállásokat majd azokat egyenként az egyedi szerződések szerint manuálisan kiszámlázta. Ráadásul nem látta át, hogy melyik ügyfélnek éri meg dolgozni és melyiknek nem. Csak érzései voltak ezzel kapcsolatban.

Rengeteg plusz időt vitt el a szigetrendszerekben történt adatrögzítés és az adatok manuális átadása a rendszerek között.
Az általunk fejlesztett Hibrid rendszer szolgáltatáskezelő, raktár és automata számlázó funkcióját használva az első hónapban már plusz pénzt termelt a rendszer.

A hónap során a feladatokat már a rendszerben kezelték, a raktárban nem volt keveredés, és nagy várakozással állt a cégvezető az első számlázás elé. A következő 2 percben elkészült minden havi számlája, melyet egy óra alatt együtt átnéztünk. Az elszámolások hibátlanok, a havi jelentések tökéletesek, mehettek az ügyfeleknek.

Nem csak az egy hét munkát spórolt meg a cégvezető. Mivel 1-én már kiment minden havi számlája, 9-én be is folyt a pénz, mire fizetéseket kellett utalnia. Azon túl, hogy végre a szakmai feladataira koncentrálhatott ezt értékelte az ügyfél a legtöbbre.

Persze utána még voltak hoppá pillanatok. Az ügyfélegyenleg (vezetői kimutatások) funkciót áttekintve rájött, hogy abban a hónapban (valószínűleg nem először) az ügyfelek közel 20%-ának profit nélkül vagy negatív profittal dolgozott. Megbeszéltük vele, hogy tendenciát kell figyelni és nem az első hónap alapján következtetéseket levonni. Persze egy-két hónap után árat emelt ezekné az ügyfeleknél. Mégis ki szeret fizetni azért, hogy dolgozhasson?