Company Operation Management Korlátolt Felelősségű Társaság

Company Operation Management Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Company Operation Management Kft. fő tevékenysége SAP Business One bevezetés, vállalati szoftver fejlesztés.

Cégünk azzal a szándékkal jött létre, hogy a vállalati informatika területén szerzett évtizedes tapasztalatainkkal és az információ technológiai ipar legfejlettebb szoftver és hardver eszközeivel álljunk ügyfeleink szolgálatára. Célunk, hogy olyan megoldásokat ajánljunk ügyfeleinknek, amely nem csak egy dobozos termék, hanem valóban az ügyfél igényeire illeszkedő, hatékonyság növelő alkalmazás.

Minden fejlesztésünknél/bevezetésünknél elsődleges szempont a partnereink hatékonyság növelése a valós életben, akár mérhető módokon.

Esettanulmány

Családi vállalkozásukat 1987-ben alapították, akkor még mint bizsukészítő másodállású kisiparosok. Az évek folyamán a fenti tevékenység mellett bizsu kis- és nagykereskedéssel is foglalkoztak. 1993-tól szerszámkészítéssel, valamint műanyag és fém alkatrészek gyártásával egészítették ki profilukat, és mint főállású egyéni vállalkozók folytatták tevékenységüket. Ez alkalmazotti létszám bővítésével, és ennek következtében termelésvolumen-növekedéssel járt. 1999 óta kizárólag szerszámkészítéssel, fém alkatrészek gyártásával (hidegalakítás, sajtolás, húzás, mélyhúzás, hajlítás) foglalkoznak.


A kiinduló probléma az előző rendszer lassú, körülményes működtetése volt. Az alkalmazottaknak 1-1 rendelés létrehozása, menedzselése rengeteg időt elvitt, a kapott adatok nem voltak 100%-osan pontosak, sok információt rendszeren kívűl excel táblákban kellett tárolni. Az ügyvezetés ezt a helyzetet szerette volna megoldani, hogy ne alkalmazotti létszámot kelljen növelni az adminisztrációs terhek miatt.
A cég egy meglévő amerikai rendszert váltott le, annak nehezen kezelhető, robosztussága miatt. A bevezetés során a folyamatok felmérésével optimalizáltuk a szükséges munkát és testre szabtuk a folyamatokat. Szabályrendszerek beállításával egyértelművé tettük az alkalmazottak lehetőségeit és kötelezettségeit, hogy az ügyvezetés jobb, tisztább képet lásson és az elvárt eredmények birtokába jusson.

Jelenleg az alkalmazottak elégedettebbek, gyorsabban tudják végezni a munkájukat, az ügyvezetés további folyamat optimalizálásokat vezetett be a kapott adatok birtokában. Következő lépésnek a gyártó sorok terminálokkal való felszerelését tervezik, hogy további adminisztrációt csökkentsenek és gyorsítsák az adatfeldolgozást.