10xONE Zrt.

10xONE Zrt.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

10x több szoftver megoldás egyben, egyetlen árért.
Drasztikusan gyorsabb, olcsóbb és egyszerűbb használni és változtatni is.
10x több egyben: Vezess!, CRM - Értékesítés, CRM - Marketing, ERP/vállalatirányítás, projektek, folyamatok, pénzügyek, raktár, logisztika, dokumentumok, e-mail, naptár, erőforrások és még több: egyben, integráltan.
A felhőből vagy akár helyben.

Esettanulmány

Közúti áruszállítás - különösen igényes vevőknek, igen nagy értékű és értékes, sérülékeny termékek szállítását végzi. Belföldről külföldre fuvarozik. Ügyfelei igényes nemzetközi multik, akik jellemzően több nyelven kommunikálnak - mely utóbbit az ügyfelünk egyes rendszerei nem tudtak lekezelni.

Az ügyfelünk ügyfelei részéről az igényesség a mind a határidők igen szigorú betartatásában mind pedig az áruk sérülés-mentességében, illetve az esetleges reklamációk gyors, hatékony kezelésében megmutatkozott. Ráadásul ezek az ügyfelek olyan ügyfelek voltak, akiket hosszú évek során lehet csak megszerezni, de elveszíteni őket viszonylag könnyű - azaz ügyfelünktől nem voltak / ma sincsenek semmilyen módon függésben.

A 10xONE bevezetést megelőzően szigetrendszereket használt, melyeket több szállítótól vezetett be, illetve voltak egyedi fejlesztések is.
A szigetrendszerek használata számos problémával járt:
-Az ügyfeleket a bevezetést megelőzően nem tudta mindig pontosan kiszolgálni - nem volt ismert egy-egy megrendelés teljesítési ideje, a változások esetén nem volt ismert, hogy mikorra módosult a teljesítési idő.
-Gyakran dokumentumok vesztek el: ezek a saját illetve ügyfél dokumentumok egyaránt lehettek.
-A munkatársak ösztönzési rendszeréhez kézzel számították a mutatószámokat - ezzel kapcsolatban magas volt a reklamációk száma. Ez azért volt gond, mert a gépkocsivezetők már akkor is nehezen voltak megtarthatóak.
-A pénzügyi területen magas volt a fluktuáció, mivel a pénzügyi terület próbálta az operáció és az értékesítés hiányosságait helyrehozni - ez számos esetben pénzügyi problémákat is eredményezett.
-Az üzemanyag felhasználás - mely a teljes költség kb. 30-35%-át tette ki annak ellenére nem volt teljesen követhető, hogy jellemzően saját üzemanyag-kutakat használtak
-A járművek követése nem volt megoldott - esetenként felmerült, hogy a gépkocsivezetők magáncélra is végeznek egyes szállításokat, valamint felesleges kitérőket tesznek
-A követés hiánya mellett a kapacitás-tervezés is papíron történt, melynek köszönhetően a járművek kihasználtsága igen alacsony (65% rakott km vagy alatta) volt.
-Az árazás a statisztikák hiánya miatt jellemzően improvizatív módon történt, egyes szakértők bevonásával, akik a kézzelfogható számok hiánya miatt nem tudtak, nem tudhattak megalapozott árazási döntéseket hozni - ez egyes tenderek elvesztéséhez vezetett, míg más tendereket úgy nyert a cég, hogy az utólag derült ki, hogy azok nem voltak nyereségesek

A létrehozott megoldás a következőket nyújtja:
-kiszolgálja a teljes alaptevékenységet (operáció): tervezés, beosztás, végrehajtás követése egyaránt
-gépjárművek követése alapján kimutatások, elemzések - az eltérések azonnali jelzése
-kiegészítő tevékenységeket: szerviz, karbantartás - saját és esetenként idegen járművek is
-üzemanyag-felhasználás nyilvántartása, követése, elszámolása: saját és idegen kutak is + üzemanyag-kártyák követése
-gumik nyilvántartása, követése, elszámolása
-kellékek nyilvántartása
-fizikai dolgozók nyilvántartása - a teljes munkaidő beosztása, követése és elszámolása + a dolgozók ösztönző rendszerének megvalósítása
-járműértékesítés és elszámolás
-pénztárak kezelése
-teljeskörű pénzügyek: számlázás, bejövő számlák kezelése, főkönyvi feladása
-vezetői jelentések, elemzések: nyereségesség, fedezet, eszköz-kihasználtság valamint igen magas számú (100 feletti) az ügyfél ügyfeleinek specifikus jelentései

Üzleti előnyök:
-teljesen követett, fegyelmezetten irányítható alapfolyamat
-egyetlen, egységes rendszer - több munkatárs is többféle munkakört betölt, ezért kiemelten fontos
-gyakorlatilag 100%-ig követhető, visszakereshető dokumentumok
-kattintásokkal változtatható működés és jelentések - az összes jelentési igény kielégítése Excel-ezés nélkül
-megalapozott pénzügyi döntések
-megalapozott árazási döntések - közvetett eredményként: több, nagyobb arányban elnyert jó (=nyereségesen szolgáltatható) tender
-sokkal elégedettebb fizikai munkatársak az átlátható, követhető elszámolási rendszer és nyomtatványok eredményeképpen