NEXON Vállalkozási és Kereskedelmi Kft.

NEXON Vállalkozási és Kereskedelmi Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A NEXON Magyarország piacvezető bér- és humánügyviteli szoftverfejlesztője és szolgáltatója.
Harminc éves történetünk a magyar informatikai innováció sikertörténete. 300
szakemberünkkel 3000 üzleti partnernek biztosítjuk a HR-folyamataikra optimalizált
megoldásokat. A magyar gazdaság meghatározó TOP 200 szereplőjének harmada veszi igénybe szolgáltatásainkat; több mint egymillió munkavállaló bérügyviteli feladatait cégünk alkalmazásaival végzik.
Informatikai megoldásaink a magyar jogszabályi környezetre tökéletesítve biztosítják a legnagyobb nemzetközi HRM-rendszerek kényelmét és funkcionalitását. A szoftverfejlesztés mellett folyamatos ügyfél- és terméktámogatást, valamint teljes HR-outsource szolgáltatást kínálunk.
Piacvezető integrált HR-szoftver megoldásaink lefedik a munkaerőgazdálkodás teljes folyamatát:
- beléptető rendszer
- munkaidőmenedzsment,
- beosztástervezés,
- bérszámfejtés,
- HR-adminisztráció,
- Cafeteria nyilatkoztatás és adminisztráció,
- webes és mobil dolgozói önki

Temékeink

Esettanulmány

Partnerünk egy több, mint 300 főt foglalkoztató élelmiszeripari vállalat, amelynek fő célkitűzése, hogy biztosítsa és népszerűsítse az eredetileg Momofuku Ando, az instant tészta alkotója által megálmodott víziót, mellyel olyan könnyen és gyorsan elkészíthető élelmiszert nyújt a társadalomnak, amellyel hozzájárul a Föld és az emberiség jólétéhez.
A nagy múltú japán vállalat Magyarországról látja el termékeivel az európai piacot, melynek folyamatos fejlődésének köszönhetően 2017-ben egy impozáns új gyárépületbe költözött át. A gyártó piaci részesedésének növekedése a gyáregység létszámának nagymértékű bővülését eredményezte, amely munkaügyi adminisztrációhoz kapcsolódó feladatok jelentős és komplex növekedését is magával hozta. Ezen feladatok támogatására keresett a vállalat egy integrált bér- és humán-ügyviteli rendszert, mely a jelen HR kihívásainak eleget tud tenni, és kiemelkedő munkavállalói felhasználói élményt is nyújt a mindennapi HR-folyamatokban.

A Gyártó vállalatnál az elmúlt években nagymértékű létszámnövekedés ment végbe, amellyel nyilvánvalóvá vált a vállalatvezetés számára is, hogy a HR osztály adminisztrációjának támogatására nagyobb hangsúlyt kell fektetni. HR osztály munkatársai pedig mindenképpen egy olyan felhasználóbarát és online elérhető rendszert szerettet volna, amely a szervezeti átalakuláskból és az új gyárépületünkbe való költözésből fakadó változásokat biztosan lekezeli. A bérszámfejtő és munkaidőnyilvántartó rendszer kiválasztása során megbízható és a jogszabályváltozásokat azonnal lekövető programot kerestek, amelyet a NEXON, a piacon már bizonyítottan kiemelkedően tudott teljesíteni, így ez a munkaügyi rendszer tűnt a legalkalmasabb megoldásnak. A helyi ügyvezetés és az anyavállalat ezen szoftver kiválasztásában szabadkezet adott a HR osztály munkatársainak, akiknek döntésével azóta is elégedettek, és a program folyamatos stabil működésének köszönhetően a 2012-es bevezetést követően újabb és újabb NEXON modul bővítésekbe való beruházásokat engedélyeztek.
A rendszer bevezetése előtt a munkavállalók minden hónap végén papíralapon ellenőrizték le és írták alá az adott hónapra vonatkozó jelenléti ívüket, illetve a távollétek tervezése és elfogadása is szintén papíralapon történt. A jelenléti ívek nyomtatása és kiosztása többletmunkát okozott a számfejtés során, illetve a szabadságos kartonok készítése is a beléptetések alkalmával, a bérlapokat papíron osztották ki.
A NEXON rendszer bevezetése előtt csak korlátozott számú adatot tudtak nyilvántartani a munkavállalókról, és több adatot is csak Excel alapú adatbázisban tartottak számon.
A GDPR életbe lépése megkövetelte, hogy a munkatársakról nyilvántartott adatokat transzparensé tegyék.

Az új NEXON rendszerben a munkavállalók rendszeresen ellenőrizni tudják hó közben saját jelenléti ívüket és igényelhetik távollétüket, továbbá a műszakvezetők is gördülékenyen tudják kezelni a munkatársak távollét igényeit, beosztásait, és leellenőrzni a beosztottak időadatait, így ennek köszönhetően a cég le tudta rövidíteni a számfejtési időszakot 5 munkanapról 3 munkanapra, amely nagymértékben javította a HR osztály megítélését a munkavállalók körében.
A NEXON-nal már minden munkavállaló minden szükséges adatát is hatékonyan tudják kezelni, amely meggyorsítja az információnyújtást a vezetők felé. Továbbá a HR kontrolling feladatokra szánt időt is nagymértékben lecsökkent, mivel a korábban a HR által készített kimutatásokat ki tudták váltani az angol nyelvű rendszerrel, ugyanis ezen modullal a Japán vezetők már könnyen elérhetik bármikor a szükséges információkat.
A NEXON önkiszolgáló megoldásával a munkavállalók meg tudják nézni a róluk nyilvántartott adatokat és adatváltozási igényeket is le tudnak adni. A papír alapú bérpapír helyett, immár elektronikus formában kapják meg a bérjegyzéküket, a távollét tervezés is ezen a felületen történik, ahol is a munkavállaló által leadott igényeket a vezetők akár azonnal elbírálhatják.
A visszajelzések alapján a vállalat munkavállalói elégedettek a NEXON alapú megoldásokkal és kifejezetten biztonsággal tölti el őket, hogy bármikor leellenőrizhetik a cég által róluk nyilvántartott adatokat. Ezen megoldások még erőteljesebben tükrözik a munkavállalóik előtt a vállalat folyamatos fejlődését és növekedését, amely bizonyítja a Kft stabilitását.

Weboldal: