EastFlow Technology Korlátolt Felelősségű Társaság

EastFlow Technology Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Több mint 17 éves tapasztalattal rendelkezünk üzleti folyamatmenedzsment (workflow) projektek megvalósításában a legkülönbözőbb területeken (ipar, gyártás, közigazgatás, energetika, pénzügy, szolgáltatók, telekommunikáció), de termékeink és szolgáltatásaink iparágtól függetlenül is alkalmazhatóak. Küldetésünknek tartjuk, hogy ügyfeleink IT környezetéhez és funkcionális elvárásaihoz illeszkedő, a vállalati működést hatékonyan támogató egyedi informatikai megoldásokat szállítsunk.
Az általunk szállított rugalmas, keretrendszer alapú megoldás segítségével a munkafolyamatok tervezése, dolgozói használata, mérése/monitorozása, illetve vezetői statisztikák/riportok készítése könnyen megvalósítható, ezáltal szervezeti szinten 10-40%-os hatékonyságnövekedés érhető el. Teljeskörüen biztosítja a digitalizált munkafolyamatok/ügymenetek működését akár vegyes, munkahelyi és home-office munkavégzés (pl pandémiás működés) esetén is.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk többek között logisztikai kiszolgálással foglalkozik, a saját ügyfelei által rögzített és beküldött igények kiszolgálását végzi. A kiszolgálás biztosítása során számára fontos volt, hogy a saját ügyfeleinek kiszolgálása szabályozottan, megfelelő időben és csúszás mentesen történjen.
Cél volt a szervezettebb működés, szabályozott, nyomon követhető jóváhagyási lánc és feladatkezelés, a vezetői felügyelet ill. szükség esetén a beavatkozás lehetősége, a helyettesítések/fluktuáció kezelése, valamint papírmentes kiszolgálás megvalósítása. Ehhez össze kellett hangolni a különböző típusú igények feladását, azok költségviselő általi és egyéb speciális feltételek szerinti jóváhagyását, illetve a kiszolgáláshoz szükséges folyamatokat.

A rendszer része egy folyamatlépéshez kötött sablon alapú dokumentumgeneráló modul is, ami pl. az ajánlatok, szerződések elkészítésében a „keze alá dolgozik”, támogatja az ügyintéző munkáját.

A folyamatban különböző területek munkatársai vesznek részt végrehajtó, vezetői, illetve lekérdező szerepkörökben, akik paraméteresen, ügyfelünk által kezelhető módon rendelhetők a folyamatokhoz. A beállítások révén könnyen elvégezhetők a jogszabályi, a belső ügyviteli szabályozásokból adódó, vagy a szervezeti átalakulás miatti módosítások. A feladatfelelősök értesítést kapnak az elvégzendő feldatatokról, amelyek a rendszer által biztosított standard lekérdezésekből, de a kapott értesítésből is elindíthatók, vagy csak megtekinthetők, speciális esetekben pedig a kiszolgáló munkatárs naptárába bejegyzés is készíthető.

A folyamatkezelő rendszer a jogosultságok szintje szerinti tartalmú és részletezettségű lekérdezést tesz lehetővé. Az előbbieket mind listás, mind grafikus formában, akár digitális „műszerfal” jelleggel áttekinthető módon biztosítja. A folyamatok lefutását mind szöveges, mind grafikus formában követhetik az arra jogosultak. Mind a vezetők, mind a dolgozók pillanatok alatt áttekinthetik az elvégzett, folyamatban lévő, későbbre ütemezett vagy késedelmes feladatokat, és ezek alapján priorizálhatják a teendőiket, vagy végezhetik el a szükséges beavatkozásokat.

A rendszer bevezetése után az ügyfél úgy döntött, hogy megváltoztatja a napi működését, ezért új ERP modulokat vezetett be. A használt workflow keretrendszer alapú low-code megoldás alkalmas volt arra, hogy gyorsan, hatékonyan átalakítsuk a rendszerben implementált folyamatokat, űrlapokat és létrejövő dokumentumokat, az új igényeknek megfelelően.

Elért üzleti előnyök:
• szabályozott, zárt rendszerben végezhetők, és nyomon követettek az üzleti folyamatok a teljes életciklus alatt,
• biztosított a jogszabályi megfelelés és könnyen, rugalmasan tudtuk átalakítani a folyamatokat a módosult ügyfél igények, vagy szabályozás változásai miatt,
• a folyamatszabályozás révén csökkent az emberi tényezőből adódó eltérő munkavégzés, a késedelmes teljesítés,
• visszakereshetők a feladatok, a felelősök, a feladatok valós átfutási ideje,
• megszűnt a papír alapú jóváhagyás,
• a feladatfelelős mindig látja az elvégzendő feladatait legyen az csoportfeladat, vagy részére szignált feladat, amelyek között a prioritás, a feladat határideje, vagy egyéb feltételek szerinti feladatokat veheti előre,
• nem vesztek el feladatok, ami az ügyfélelégedettségre van pozitív hatással,
• az ügyfélszolgálat pontos információval rendelkezik az igények kiszolgálásának állapotáról, látja, éppen melyik területnél van az igény a kiszolgálási folyamatban, így az ügyfél érdeklődésekre, bejelentésekre gyorsabban tud válaszolni, reagálni
• a magas fluktuációval rendelkező munkakörökben lehetővé vált az új munkatársak gyors betanulása és munkába állása, a folyamatban lévő ügyek azonnali és hiánytalan továbbvitele.