MBP Consult Szolgáltató Szociális Szövetkezet

MBP Consult Szolgáltató Szociális Szövetkezet

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az MBP Consult Szociális Szövetkezet 2013-ban alakult gazdasági társulás. 7 alapító tagja több mint 10 éves komoly szakmai tapasztalattal bír informatikai, gazdasági és pénzügyi területen. A tagok közül ketten PhD tudományos fokozattal rendelkeznek.
Naprakész és reális képpel bírunk arról a kihívásról, amellyel egy friss diplomás pályakezdő a munkaerő piacra kilépve szembesül, és arról is, hogy a másik oldalon milyen nehezen találnak az informatikai cégek megfelelő képzettségű, megfelelő hozzáállású és gyakorlati szakmai tapasztalattal rendelkező új munkatársat még a kiválasztási rendszer legnagyobb körültekintése és odafigyelése ellenére is.
Célunk a pályakezdő informatikusok szakmai felkészültségének, gyakorlati kvalitásainak fejlesztése, valamint munkahelyi szervezetbe való beilleszkedésük. A vállalatirányítás egy új szintjét szeretnénk megalapozni, hogy ügyfeleink a megfelelő informatikai rendszerrel és a megfelelő szakemberekkel dolgozhassanak.

Esettanulmány

Alapítója több mint 10 éves komoly szakmai tapasztalattal bír informatikai, gazdasági és pénzügyi területen, emellett PhD tudományos fokozattal rendelkezik.
Szakterülete a pénzügyek, ebből adódik, hogy elvárás, hogy gyors és naprakész információkkal rendelkezzen.
Az alábbi területeken fennálló problémákra várták a megoldást:
- tudásmenedzsment
- folyamatmenedzsment
- teljes körű bizonylat és elektronikus dokumentumkezelés
- kontrolling

TUDÁSMENEDZSMENT RENDSZER
Szükség volt egy dolgozók, felhasználók által használható közösségi fórumra, ahol olyan feljegyzéseket oszthatnak meg egymással, amelyek később mások számára hasznos információval szolgálhatnak. A tudásmenedzsment modulba különböző csoportosítási lehetőségekkel feljegyzések vihetők fel. A tudásbázis hatékony keresési lehetőségeket tartalmaz.
A Tudásmenedzsment feljegyzésekről kimutatás készíthető, a számos szűrő mező kombinálásával a megfelelő Előnézeti kép exportálható, nyomtatható és Táblázatos nézetben is kimutatható, így segítve a felhasználókat, hogy minél több hasznos információra tegyenek szert.

MUNKAFOLYAMAT-IRÁNYÍTÁSI RENDSZER
A Workflow modul segítségével magas színvonalon valósíthattuk meg a korszerű vállalatirányításhoz elengedhetetlen feladatokat:
• Teljes körű munkafolyamat-irányítás,
• Humán- és technikai erőforrás kezelés,
• Teljes termelési és szolgáltatási folyamatdokumentálás.

PÉNZÜGYI FUNKCIÓK
Az integrált rendszerben történő pénzügyi funkciók kezelése jelentősen csökkentette a munkaidő pénzügyi műveletekre, adminisztrációs feladatokra szánt nagy részét. Az integráltságnak köszönhetően az adatokat mindig csak egyszer szükséges felvinni a rendszerbe, melyek onnantól kezdve bárhonnan elérhetőek, használhatóak.

TELJES KÖRŰ BIZONYLAT- ÉS ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMKEZELÉS
Az integrált rendszerben lehetőség van a dokumentumok elektronikus tárolására, akár több fontos munkához, bizonylathoz, céghez stb. történő rögzítés segítségével. A bizonylatok kezelését mindig a vállalat saját folyamatira szabva állítjuk be.

KONTROLLING FUNKCIÓK
A kontrolling rendszer segítségével a projektek és az egész cég eredményessége folyamatosan nyomon követhető, a menedzsment a döntéseket a valós számoknak megfelelően gyorsan, pontosan és nagy biztonsággal tudja meghozni, a döntések eredménye pedig a rendszer segítségével azonnal látható, kielemezhető.