Euroadvance Kft.

Euroadvance Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az EuroAdvance Kft. már 1994-től segíti a magyar vállalkozásokat a folyamatos fejlődésben. Évről-évre fejlesztjük üzletágainkat, melyek szinergikus együttműködése jelenti cégünk és Ügyfeleink hatékonyságát. Vállalatunk zászlóshajói, a tanácsadás és projektmenedzsment mellett az utóbbi években elkezdtük az IT üzletágunk kiépítését. A tanácsadói és felnőttképzési területen szerzett tapasztalataink megmutatták, hogy a 21. században a vállalatok fejlesztéséhez elengedhetetlen az új, forradalmi megoldások használata, melyet véleményünk szerint ma az informatika, ezen belül is a web alapú alkalmazások jelentenek. Magasan képzett csapatunk segítségével olyan termékeket fejlesztettünk ki, melyek a világ bármely pontjáról, egyszerűen és minden eszközről elérhetőek. Informatikai szolgáltatásaink közé tartozik honlapok, webshopok, eLearning rendszerek, feladat- és projektmenedzsment szoftverek kiépítése, illetve egyedi szoftverek fejlesztése is.

Temékeink

Esettanulmány

Adott egy 15 fős létszámmal rendelkező magyar KKV, mely cukrászipari tevékenységet végez. A vállalatnak széles ügyfélköre van, és a megrendelések mellett több projektet is megvalósít. A dinamikus fejlődés hatására az ügyvezető már nehezen látja át a cég működését.
A vezetőség nem tudja pontosan, hogy a munkavállalók mennyi szabad kapacitással rendelkeznek. A munkavállalók az egyes munkákat csoportokban végzik el, ezen belül osztják ki a feladatokat egymás között. A fájlokat a kollégák levelezőprogram segítségével küldik el egymásnak, melyből többször probléma adódott az évek során. A különböző fájlverziók és a több számítógépen való tárolás miatt átláthatatlanná váltak a projektek. A betegségek, illetve a járvány komoly kockázatot jelentett a vállalatnak, veszélybe került a határidős feladatok ellátása is.
Az előbbiekben leírt problémákra megoldást jelentett vállalatunk legújabb feladat- és projektmenedzsment szoftvere, az EA business cloud. A felhő alapú, webfelületen működő szoftver új fejezetet nyitott a megrendelő cég életében. A projektek létrehozásával a folyamatban lévő munkákat sikerült online térbe hozni, a projektek kategorizálásával pedig a vezetőség és a menedzserek számára is átláthatóvá vált a munka. A feladatok hozzárendelhetők személyekhez, illetve felelőst is be tudunk állítani. A feladatokat a listanézet mellett kanban táblán grafikusan is szemlélteti a felület, melyben a feladatkategóriák között a feladatokat szabadon mozgathatjuk. A cég megrendelői külön üdvözölték a rendszer létrehozását, hiszen az eddigi emailen küldött nagyméretű fájlokat felváltotta az EA business cloud fájlkezelő rendszere. Így ezen a rendszeren a teljesítés mérföldköveit is tudják követni az ügyfelek.