PROMERA MENEDZSMENT Korlátolt Felelősségű Társaság

PROMERA MENEDZSMENT Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Kik vagyunk mi?
Elsősorban szoftverek létrehozásával foglalkozunk.

Mit lát belőlünk az Ügyfelünk?
Ügyfelünk szerint: „Olyanok vagytok, mint egy Méhraj: szervezett, szorgalmas, hatékony csapat.”

Miben vagyunk jók?
Ügyfelünk szerint: „Az Ügyfeleink álmainak és céljainak a megvalósításában.”

Megbízhatóság
Csak azt vállaljuk, amihez értünk, azt szállítjuk, amit vállaltunk.
A projekt keretei közt optimális megoldás kialakítása.

Együttműködés
Ügyfeleink részére teljesen átlátható működést biztosítunk, amelyet a közös munka alapjának tekintünk.

Innováció
A projektjeinkben a legkorszerűbb technológiákat alkalmazva szolgáljuk ügyfeleink igényeit.
Az innovatív megoldások alkalmazhatóságához naprakészen tartjuk tudásunkat.

Esettanulmány

Naperőművek telepítésével, üzemeltetésével, karbantartásával és javításával foglalkozó nagyvállalkozásról beszélünk. A piaci részesedése a magyarországon telepített naperőművek esetén kb. 30-40%. Árbevétel tekintetében 10MRD Ft feletti.
A megoldott probléma a több alvállalkozóval számára egy olyan rendszer megvalósítása, amely az egyes projektek (itt egy projekt egy erőművet jelentett) vonatkozásában projektkezelési feladatokat valósít meg.
A probléma a feladatok kiosztása, elvégzése, dokumentálása, továbbá számonkérése volt.
A probléma részét képezte az egyes projektek monitorozása, amely alapján a rendszer automatikus feladatgenerálást volt képes elvégezni. Ez alapján a belső technikus ellenőrizte a felmerült probléma mibenlétét és kioszthatta, vagy lezárhatta a monitoring által generált hibajegyeket.
Cél volt, hogy a feladatok dokumentációja, adminisztrációja olyan módon történjen meg, hogy a szervizest a hiányzó adatok és fotók miatt ne kelljen visszaküldeni a helyszínre.
Létrehozásra került egy kompakt, magas rendelkezésre állású megoldás, amely szerver oldali (virtuális gépeken működő) szoftveregységekből (frontetnd - backend - adatbázisok), illetve kliens oldali, mobil eszközökből állt. A szerver oldali kiépítés redundanciája és felépítése biztosította, hogy a rendszer kiesések nélkül működjön.

A szoftver beillesztésre került egy menetrendezési, nyilvántartási és monitorozási alkalmazásba, amelyek adataira támaszkodva valósította meg a feladatait.

Alapvető funkciók a megoldásban:
1. Projektek kezelése
2. Projekteken belül mérföldkövek kezelése
3. Projekten és mérföldkövön belül feladatok kezelése, munkalapok kezelése, feladatok folyamatainak a kezelése, adminisztrációja
4. Feladat / űrlap sablonok létrehozása, feladattípushoz rendelése
5. Feladatok összesítő felületei
6. Tevékenység kimutatások és listák
7. Dashboard kialakítása munkaterheléssel kapcsolatban
8. Adminisztratív és naplózási feladatok végrehajtása
9. HR modul a tervezhető munkaidő, távollét és szabadságok kezelésére

A megoldás alapján kialakítás alatt van egy havidíjasan bérelhető SAS csomag.

Weboldal: