Flowtion Business Solutions Kft.

Flowtion Business Solutions Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk a Flowtion BPMS, webes folyamattervezési, irányítási, elemző és monitoring keretrendszer licence tulajdonosa és fejlesztője. A megoldás segítségével átfogóan menedzselhető a vállalkozások bármely üzleti folyamata és eljárása. A rendszer megkönnyíti a hagyományos, papíralapú működés átalakítását modern digitális munkafolyamatokká, ezzel gyorsítva az információáramlást. Könnyen kialakítható tárolási és beolvasási megoldásként azonnali, hatékony, gazdaságos és biztonságos hozzáférést ad mindenkinek valamennyi olyan információhoz, amelyre szüksége van. Ügyfeleink részére a rendszer bevezetéséhez kapcsolódó megoldástervezési, implementációs, fejlesztési, oktatási és támogatási szolgáltatásokat nyújtunk.

Temékeink

Esettanulmány

Az idén 18 éves ingatlan portál az egyik legrégebbi magyar honlap. A cég a kezdetek óta magyar tulajdonban van, az alapító ma is a cég stratégiai vezetője. A cég elkötelezettek a piaci igények minél alaposabb megismerése és a folyamatos fejlesztések iránt, ezért már több mint 80-an dolgoznak azon, hogy világszínvonalú szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleiknek.

A portált a hirdetők és a keresők igényei szerint fejlesztik. Magánhirdetőink 2006 óta használhatják alaprajzkészítő alkalmazást, 2014-től pedig már energiatanúsítványt is rendelhetnek. Az ingatlanközvetítő irodák 2010 óta átlátható licitálási rendszerben emelhetik ki hirdetéseiket. A hirdetések adatlapján 2003 óta kis térképrészlet segíti az ingatlankeresők tájékozódását, 2013 óta pedig már az összes ingatlant megjeleníthetik térképes keresőnkben.
A bejövő papír alapú és elektronikus számlák érkeztetési, iktatási és szervezeten belüli feldolgozási folyamatának teljes körű kezelése a cég alkalmazott vállalatirányítási rendszerének integrációjával és kapcsolódó dokumentumtárak kialakításával (szerződés és cégjogi dokumentumok).

A kialakítandó megoldás segítségével a beérkező dokumentumok digitalizálásra majd iktatásra kerülnek. Ezt követően egy formai és tartalmi ellenőrzésen esnek át, majd továbbításra kerülnek az adott üzleti tranzakció teljesítését igazoló és jóváhagyó keretgazdákhoz.

A többszintű és feltétel függő jóváhagyást követően a számlák automatikusan rögzítésre kerülnek a MS Dynamics alapú vállalatirányítási rendszer beszerzési moduljában, így azokat manuálisan nem kell rögzíteni.

A rögzítést követően a számlák könyvelésre kerülnek, majd automatikusan egy időbélyeggel és minősített elektronikus aláírással ellátott hitelsített másolat kerül archiválásra.

A folyamatban feltölthető valamennyi számlához tartozó melléklet és kapcsolódó dokumentum, mint a teljesítésigazolás, szerződés, egyéb mellékletek.



A Flowtion BPMS egy robusztus felépítésű webes folyamattervezési, irányítási, elemző és monitoring keretrendszer, melynek segítségével átfogóan menedzselheti vállalkozása bármely üzleti folyamatát és eljárását.

A vizuális Flowchart szerkesztő megkönnyíti a hagyományos, papíralapú működés átalakítását modern digitális munkafolyamatokká, ezzel gyorsítva az információáramlást. A folyamatok képi megjelenítése és az egyes tevékenységek, feladatok átfogó szabályozása könnyen átláthatóvá teszi, hogy ki, mikor és mit csinál, így lehetővé válik az alacsony hatékonyságú területek azonosítása és a működés optimalizálása.

Keretrendszerünk az alkalmazott technológiai háttérnek köszönhetően könnyen és biztonságosan
integrálható a vállalati működést támogató munkafolyamatokba és informatikai alkalmazás környezetbe, legyen szó akár adatbázis szintű, akár szerviz alapú adatkapcsolatokról.

A Flowtion BPMS elektronikus iratrendezőként megoldást nyújt a legtöbb üzleti adat rendezett és hiteles tárolására, legyenek azok állandó tartalmak, képek, dokumentumok, jelentések és az ezekhez kapcsolódó, üzleti szempontból fontos egyéb adatok. A tárolt információk egyszerűen kereshetők egy egyetemes, webes kezelőfelületről, így a munkatársak minimális oktatást követően sokkal hatékonyabban végezhetik munkájukat.

A bevezetés során elért üzleti előnyök:

- átláthatóbb, ellenőrizhteőbb folyamatok
- papírmentes működés
- gyorsabb feldolgozási idők
- csoport és távmunka támogatás
- integrált dokumentum és adatkezelés
- jogszabályi megfelelőség biztosítása