EXOT Labs Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

EXOT Labs Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az EXOT Labs Kft. 2018 óta foglalkozik egyedi szoftverfejlesztéssel, elsősorban egyéni ügyféligényekre szabott CRM, ERP és CMS rendszerek előállításával. Széleskörű tapasztalatainkkal és számtalan sikeres projekttel a hátunk mögött bármit megvalósítunk Önnek, amit a webre megálmodott. Célunk, hogy a közös siker érdekében gyorsan, költséghatékonyan, átláthatóan és kifogástalan minőségben dolgozzunk. Munkák során az üzleti igények felmérése után kialakítjuk azon szolgáltatások és funkciók körét, amelyek a megrendelő üzleti céljainak elérését támogatják. Esztétikus, praktikus és az aktuális trendeknek megfelelő arculatot teremtünk megrendelőink számára, amelyet ügyfelei és partneri örömmel használnak majd. Fejlesztések során mindig a maximális minőségre törekszünk, betartva az összes kódminőségére vonatkozó ajánlást. Hosszútávon fenntartható, könnyen továbbfejleszthető és költséghatékonyan üzemeltethető termékeket állítunk elő.

Temékeink

Esettanulmány

Magyarország egyik legnagyobb közhasznú alapítványa, tevékenységi területe a gyermekvédelem
- Adakozói adatbázis kezelése és adminisztrálása
- Különböző forrásokból származó, eltérő természetű adományok rögzítése
- Automatizált kapcsolattartás
- Pénzforgalmi adatok rögzítése
- Adóigazolások automatizált kiállítása és kiküldése
Magyarország egyik legnagyobb közhasznú alapítványa számára CRM rendszert hoztunk létre 2020 februárjában az elvalut, javarészt működésképtelen nyilvántartásuk kiváltására. A rendszer használatával az Alapítvány képessé vált hatékonyan kezelni a többszázezer magánszemélyből és többtízezer vállalkozásból álló adakozói kontaktlistáját. A CRM rendszer automatizált kapcsolattartási funkciói révén az Alapítvány jóval hatékonyabb adománygyűjtő kampányok szervezésére vált képessé, ennek eredménye pedig hamar megmutatkozott az Alapítvány bevételeiben. A bankszámlakivonatok egyszerűsített rögzítése segítségével számtalan adminisztrációs munkaórát spóroltak meg, amelyet ezt követően a tényleges tevékenységükre tudtak fordítani. A tárgyi adományok, utalások és postai befizetések rugalmas rögzítése segítségével automatizálhatóvá vált az adóigazolások kiállításának és kiküldésének folyamata is, amely szintén jelentős költségmegtakarítást jelentett az ügyfelünk számára.

Weboldal: