Partner Hub Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Partner Hub Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A CharlieIndia Invoice HUB teljes körű számlázási és számlabefogadási folyamatok megvalósítására alkalmas, továbbá lehetőséget biztosít egy egységes kimenő és bejövő számla-nyilvántartási rendszer megteremtésére. Könnyen integrálható a vállalat meglévő ERP rendszerei mellé.
A NAV onlineszámla kapcsolat lehetővé teszi a NAV onlineszámla rendszere felé történő számla feladást, illetve az onnan történő lekérdezéseket. A számlaadatok érkezhetnek külső rendszer(ek)ből is, de az Invoice HUB számlakészítési moduljai is szolgáltathatják

A CharlieIndia Archive termékünk olyan backend komponenseket tartalmaz, amelynek segítségével a rendszerben létrehozott/tárolt/befogadott dokumentumok hiteles elektronikus archívumba rendezhetők. Az így kialakított archívum megfelel a Magyarországon hatályos vonatkozó jogszabályoknak.

Legfontosabb referenciáink az OTP eBIZ és a Budapest Bank Budapest Pénzügyi Asszisztens rendszerek informatikai alaprendszere, valamint az FCA CEE és Axiál Csoport.

Esettanulmány

Ügyfelünk a személygépjármű-, könnyűgépjármű-kereskedelem területén tevékenykedik, egy gépjármű márka regionális importőre, amely az anyavállalat tulajdonában van.
Kezdeti üzleti probléma
• Az ügyfélnek (importőr) magasak voltak a papíralapú gépjármű- és autóalkatrész-számlákhoz kapcsolódó költségei, amelyeket a budapesti irodából küldtek a magyar, cseh és szlovák dealereknek.
• Automatizálni akarták a számla-kibocsátási folyamatot.
• A számlaadatok 4 különböző számlázási rendszerből származtak, amelyek fejlesztése nagyon költséges lett volna, illetve a NAV bekötést is 4 rendszeren kellett volna megvalósítani.
• Automatikus számlaadatcserét szerettek volna a dealerekkel, illetve a dealer oldalon szerették volna megoldani az importőrtől érkező számlák automatikus befogadását és feldolgozását.
• Racionalizálni szerették volna a készletfinanszírozási folyamataikat a finanszírozóval folytatott automatikus adatcserével.


Charlie-India által nyújtott megoldás
• Az ügyfél az e-számlázásra váltott a Charlie-India platformmal
• A saját dedikált e-számlázási rendszer 4 különféle számlázási inputból dolgozik: az SAP, a jóváírásokat kezelő rendszer, az anyaválla kezelt autószámlázási rendszere és a magyar autóalkatrész-számlázási rendszer. A Charlie-India átalakítja a négy különféle bemeneti struktúrát egy szabványos adatstruktúrává, amely szabványosítva feldolgozható.
• A 4 inputból egy konszolidált e-számlát generál a rendszer, és a Charlie-India platformon kézbesítik a magyar, szlovák és cseh dealereknek (minden dealernek saját dedikált inboxa van),

Dealer oldali automatikus számlabefogadás
Ahhoz, hogy a dealereknek ne kelljen a bejövő számlákat az inbox felületen keresztül egyenként kézzel befogadniuk, kialakítottunk egy automatikusan és ütemezetten futó folyamatot, amely a számlabefogadásokat automatikusan elvégzi, és a számlaadatok digitálisan rendelkezésre állna
ami jelentős idő- és pénzmegtakarítást eredményez.

NAV bekötés
Tekintettel arra, hogy a Charlie-India-ban standardizált módon megvoltak a számlaadatok, ezért a NAV bekötéshez a 4 rendszer NAV-hoz történő integrációja helyett elégséges volt a Charlie-India standard moduljának felkapcsolása, amellyel az adatszolgáltatási kötelezettséghez kapcsolódó fejlesztési igényeket minimalizálni lehetett.

A jogszabályi változások követése az ERP rendszerekben minimális fejlesztéssel lehetséges volt, vagy akár nem is szükséges fejlesztés, ami a külföldi karbantartású ERP rendszerek esetében kifejezetten nagy előny (idő, fejlesztési prioritás és költség tekintetében).

Készletfinanszírozási folyamatok kialakításában a Charlie-Indiában
A számlaadatok cseréje, illetve a számlaadatok alapján generált digitális finanszírozási szerződések a dealereknek a platformon kerülnek kézbesítésre.

A fejlesztések 70-80%-os idő és költség megtakarítással jártak az egyedi fejlesztésekhez képest. A folyamatok digitalizálása szinte 100%-os