
EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.
Cégbemutató
Mobil alkalmazások: Üzletkötők támogatása; Mobil értékesítés; egyedi megoldások
WEB áruház: B2B, B2C; teljes integráció ügyviteli rendszerekkel
Flowork: Munkaidő és munkafolyamat nyomkövetése gépi adatgyűjtéssel, távmunka támogatása; tanácsadás, optimalizálás
Hardver és alapszoftver kereskedelem: Office 365; PC; Szerver; Hálózati eszközök
IT szolgáltatás: Komplett IT rendszer beüzemelése; Üzemeltetés; vállalati és IT tanácsadás; pályázati menedzsment;
Temékeink

DRONerp Vállalatirányítási rendszer

DRONerp 5 munkaállomás csomag

DRONerp multi periféria csomag

DRONerp hardver csomag

Vállalati CRM, értékesítés modul

Kontrolling és döntéstámogatás modul

Beszerzési, logisztikai modul

Vállalati webáruház

Humán erőforrás menedzsment modul

Elektronikus iratkezelés

Táv- és csoportmunka modul

Pénzügyi, számviteli modul

Szerver hardver csomag

Szerver szoftver csomag

PowerEdge R640 Server 2x8C, 128GB, 6x1,2TB HDD

Synology DS918+ NAS with 4x4TB RED pro

VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 3 hosts

ExchgSvrStd 2019 SNGL OLP NL + 50 UsrCAL

WinSvrSTDCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic

SQLSvrStdCore 2019 SNGL OLP 2Lic NL CoreLic Qlfd

WinSvrExtConn 2019 SNGL OLP NL Qlfd

Flowork rendszer alap

Flowork felhasználói licensz

Flowork termelő cella licenc

Flowork mérési pont licenc

Flowork kimutatás csomag licenc

FW hardver: Gépegység szenzor egység és tartozékai

FW hardver: Operátor adatgyűjtő konzol
Esettanulmány
Vevőkörük három csoportra osztható: nagy rendelést leadó partnerekre, kisebb, rendszeresen vásárló cégekre, illetve magánszemélyekre.
A nagy partnerekkel való kapcsolattartásra, új ügyfelek megszerzésére üzletkötőket alkalmaznak. Ők folyamatosan ápolják az üzleti kapcsolatokat, a partnerektől összegyűjtik és leadják rendeléseket. A kisebb ügyfelek a rendeléseiket leadhatják telefonon, faxon, és e-mailben.
Egy nagy, egy kisebb, valamint több konszignációs raktárral dolgoznak. Raktárkészleten a leggyorsabban fogyó termékeket tartják, a többit a rendelések alapján teljesítik a beszállító felé leadott rendelések alapján, melyek beérkezését pontosan követik, a vevői kiszállításokat, szállítási időket pontosan egyeztetik.
Ma már saját könyvelőt alkalmaznak.
- A rendelések feldolgozásával kevés személy foglalkozik, velük kell megoldani a vevők gyorsabb, pontosabb és hiba mentesebb kiszolgálását.
- A rendelések több forrásból érkeztek be. Ezek kezelését az ügyviteli rendszerük nem oldotta meg, ezért excelben vezették. Minden módosítást ide vezettek, majd innen kellett kézzel átvezetni az ügyviteli rendszerbe.
- Nagy partnerek esetében sok energiát emésztett fel a leadott rendelések követése, úgymint mi van kiszállítva, mi nincs, melyik tételeket mondták le, mikor várható a teljesítés. Ez mind sok papír alapú egyeztetéssel járt, és rengeteg munkaórát igényelt.
- Ügyfeleknél és viszonteladóknál sok kihelyezett raktárat kell kezelni. Ezekről és a saját raktárakról pontos kimutatásra lenne szükség a tervezhető készletkezeléshez és a rendelések időben történő teljesítéséhez, valamint a pontos elszámoláshoz.
- Sok termék nincs raktáron, ezeket a beérkezett rendelések alapján kell azonnal berendelni. 4-5 nagy beszállítótól történő rendeléseket, és a rendelés módosításokat kell kezelni, a várható beérkezéseket egyeztetni. A papíralapon, e-mailben, stb. elküldött megrendeléseket össze kellett vetni a beérkezett szállítólevéllel.
- A webes konkurencia erősödése miatt fejleszteni kellett a webes értékesítő felületet, melyen a partnerek, vevők saját maguk leadhatják a rendelésüket.
- Üzletkötők napi munkáját segítendő webes felület vált szükségessé. Az ezen keresztül leadott rendeléseknek azonnal meg kell jelenni, illetve a vevőkről minden szükséges információ elérhetőnek kell lenni.
- A régi rendszerben nem megoldott a vevői hitelkeret és kintlévőség kezelés.
- Könyvelés külső cégnél volt, így a pénzügyi adatok késve, sok hibával jöttek. A könyvelésnek papír alapon mentek át az alapbizonylatok, lekönyvelésük rengeteg energiát emésztett fel.
- Bevezettük a vevői megrendelés kezelést:
o Az akár több csatornán beérkezett rendeléseket egy helyen kezelik.
o Azonnali raktárankénti készletinformáció érhető el.
o Információt ad a készleten nem lévő termékek várható beérkezéséről.
o Rendelések közötti prioritásokat kezel, melynek segítségével a raktárkészletről mindig a legfontosabb rendeléseket lehet kielégíteni.
- A vevők megrendelésük állapotáról a rendszer által automatikusan generált tájékoztató dokumentumot kapnak.
- Elkészült a webes értékesítő felület:
o Az itt leadott rendelések azonnal megjelennek az ügyviteli rendszerben.
o Üzletkötők weben azonnal elérhető információkat kapnak.
o A rendelés leadás 90%-át sikerült átirányítani a webre. Így rendeléskor a vevők is pontosabb információt kapnak, illetve a leadott megrendelések is pontosan érkeznek be.
- Bevezettük a beszállítói megrendelés kezelést:
o Nagyságrendekkel csökkent a szállítói rendelés összeállítására fordított idő. A vevői rendelés kezelés adatait figyelembe véve, a minimum és maximum készlet, valamint a rögzített saját igények alapján képes ajánlásokat adni.
o Kezeli a leadott rendelésekben és a szállítási időkben történő változásokat, így a vevőket pontosan, azonnal tudják tájékoztatni.
o A beszállítói rendelések pontosabbak, jelentősen csökkent a raktári készletet.
- A vevői és szállítói rendelés modulok bevezetése a vevők tájékoztatását és a rendelések követését végző munkaerő létszámát 20%-al csökkentették, akik túlóra nélkül ugyanazokat a feladatokat képesek ellátni. Ezek a modulok teljesen kiváltották a korábbi Exceles rendelés követést.
- Kiskereskedelmi boltban ügyfél kiszolgálás a vonalkódos rendszer bevezetésével gyorsabb lett.
- A rendszerbe integrált pénzügyi és könyvelő rendszert bevezetésével az elkészült bizonylatok automatikusan iktatásra kerülnek és könyvelődnek.
Azonnali információk nyerhető ki:
§ cikk analitikus lekérdezések,
§ banki egyenleg,
§ kontrolling,
§ cash flow,
§ ki