KARMA Interactive KFT.

KARMA Interactive KFT.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk kettő, 2001 óta eredményesen működő vállalkozás összeolvadásával 2009-ben alakult. A vállalkozások erőforrásainak egy cégbe történő összevonását megelőzően 2 évig stratégiai partneri viszonyban, közös fejlesztői munkát végeztünk. Szakembereink több éves, magas szintű szakmai tapasztalattal rendelkeznek az internetes technológiák, internetes oldalak, alkalmazások fejlesztése és üzemeltetése területén. Az egyes munkák megvalósításával átlagosan 10-15 fő foglalkozik (grafikus: 2-4 fő, programozó: 5-7 fő, projektvezető: 1 fő, marketing: 1fő), a megrendelői igényekhez igazodóan. Munkatársaink létszámát jelenleg a piaci igényekhez igazodva bővítjük, illetve projektekhez igazodva, minősített alvállalkozók bevonásával biztosítjuk a megbízások magas minőségben történő teljesítését.
A KARMA Interactive Kft másik fő tevékenysége a vállalati ügyfeleinek informatikai eszközökkel, kellékanyaggal történő ellátása, informatikai rendszereik folyamatos működésének biztosítása.

Esettanulmány

HGC Akadémia - Középvállalati Fejlesztési Program
A Középvállalati Fejlesztési Program az első olyan hazai komplex fejlesztési program, amely a leginkább versenyképes feldolgozóipari kis-és középvállalkozások fejlesztési igényeire kínál testreszabott vállalkozásfejlesztési megoldásokat piaci pozíciójuk erősítése céljából.

Ezen belül a HGC Akadémia egyszerre szakmai tudásbázis, tehetséggondozó program és tudásközvetítő platform, ahol nemcsak a HGC szegmens kutatása és a valós piaci igények feltárása folyik, de a személyre szabott fejlesztési lehetőségek meghatározása és a partnerségi programban résztvevő vállalkozások kiválasztása is itt történik meg.
A HGC célja, hogy előrébb vigye a vállalkozásokat és segítse azok előrehaladását. Célja, hogy a vállalkozók piaci versenyben maradjanak, megtalálják a maguk számára legideálisabb lehetőségeket.
www.hgcakademia.hu
A középvállalkozói szegmensben , projekt alapú munkák megvalósításával foglalkozó Partnerünk ügyviteli rendszer elkészítésére adott megbízást. A döntést megelőzően rendszeresen előfordultak a vállalatnál üzletvitellel kapcsolatos problémák, ezek közül néhány:
Ügyfélzelés:- ügyfelek nem megfelelő nyilvántartása , -ügyfelekkel folytatott kommunikáció nem visszakövethető, - ügyféladatok, kapcsolati adatok előkeresése lassú,- statisztikák készítése nem lehetséges

HR: Személyek nyilvántartásával kapcsolatos problémák, - Munkatársak szakmai kompetenciáinak nyomonkövetése nem megoldott, -szbadságok tervezése, munkatársak teljesítmény értékelése nem megoldott,

Munkafolyamatokkal, feladatokkal kapcsolatos problémák: : - projektekhez kapcsolódóan a megkezdett folymatok közül több nem fejeződik be a megfelelő módon, mert nem egyértelműek a megvalósítási lépések, -a feladatok kiadása szóban történik, ezért nem egyértelmű a felelősség kérdése és a határidő, feladatok és folyamatok nem átadhatóak.

Dokumentumkezelés: dokumentumok iktatása nem megoldott, visszakereshetőségük bonyolult és időigénye, hozzáférési jogosultságok nem megfelelően szabályozhatóak
Pénzügy: az adatok több rendszerben kerülnek feldolgozásra, ezért bizonyos adatokat többször is rögzíteni kell, illetve időigényes az adatok visszakeresése, komplex kimutatások készítése öszetett feladat
Kimutatások: vezetői döntésekhez szükséges kimutatások készítése nem, vagy időigényesen megoldható
Egyéb: adatszolgáltatás más rendszerek felé munuálisan történik, kapcsolat külső rendszerekkel nem lehetséges, nem automatizálhatóak, időigényes folyamatok (pl. adatok fogadása külső rendszerből), az ügyviteli adatok megtekintése csak a telephelyen lehetséges (weben keresztül, távolról nem kérhetőek le), emberi beavatkozás szükséges minden feladat elvégzéséhez.

Az együttműködés során felmértük a vállalat működési folyamatait, folyamatábrák segítségével modelleztük a működését. Összesítettük a rendelkezésre álló és működéshez szükséges alapadatokat, bizonylatokat. Tapasztalt munkatársaink segítségével 3 hét alatt elkészült a meghatározott funkcionalitással működő rendszer. A funkcionalitás pontosítása és újabb igények implementálása további 2 hetet vett igénybe, ez idő alatt a webes felületek megvalósítása is befejeződött, amelyek alkalmassá teszik a rendszert az okostelefonról, tabletről, történő használatra. A rendszer tesztelését követően bemutatásra került a Megbízó munkatársainak, ahol a munkatársak oktatás keretében megismerhették a rendszer egyszerű működését. Bevezetést és használatba vételt követő 2 hétben néhány használattal kapcsolatos kérdés még felmerült, de telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével megválaszoltuk a felhasználók kérdéseit.A rendszer üzemeltetése során folyamatos felhasználói és technikai ügyfélszolgálatot biztosítunk a rendszer folyamatos aktualizálása mellett (jogszabályi megfelelés, stb.). Az eredmények már rövid idővel a bevezetést követően tapasztalhatóak voltak. A munkatársak beszámolói alapján egyértelműbbé váltak a feladatok, egyszerűbbé vált számunkra az adminisztráció, ezáltal több energiát tudnak fordítani a tényleges értékteremtő munkára. A menedzsment kevesebb hibáról számolt be. Az egyszerűbb és követhető működési folyamatoknak köszönhetően látványosan javult a szervezet hatékonysága, termelékenysége. Az adatokon alapuló döntéshozatal eredményeként kiszámíthatóvá vált a vállalkozás működése, a cégvezetés számára pedig elérhetővé váltak a szervezet működésével kapcsolatos valós idejű adatok, amelyek akár útközben, egy okostelefon segítségével is lekérdezhetőek. A rendszer lehetővé teszi a tulajdonosok számára a vállalat működésének optimalizálását, megnyitja az utat a bővülés felé, hiszen a modellezett folyamatok automatizálhatóak, támogatják a tevékenység bővítését.