EtkomMedia Kommunikációs és Szolgáltató Kft.

EtkomMedia Kommunikációs és Szolgáltató Kft.

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye
Cegbemutató
A hazai piaci versenyben egyre nagyobb jelentőséget nyer a költségek hatékony csökkentése. Ezért az EtkomMedia Kft. üzletágakat hozott létre, amelyek egyenként is hatékony megoldást kínálnak, de együttesen még sikeresebben tudnak működni.
Jól dolgozunk és hisszük, hogy szolgáltatásaink és termékeink valódi hasznot hoznak partnereink számára és így minden munkára fordított költség megtérül.
Üzletágaink:
INFORMATIKA - ötlettől a működésig
KOMMUNIKÁCIÓ - cél az internet
ONLINE MÉDIA és MARKETING - előny a versenyben
WEBFEJLESZTÉS - tudomány és művészet
GRAFIKA - egységes arculat
EMAIL ARCHIVÁLÁS - mailstore szerverek
DOKUMENTUM MENEDZSMENT - papírmentes iroda
ERP tanácsadás - a siker eléréséhez

Céljaink:
Magas szakmai kihívást jelentő célfeladatok elvégzése, amelyek felelősségteljes ellátása hozzájárul a megrendelő céljainak megvalósításához.
A megrendelőink számára a rendelkezésre álló megoldásokat megfizethető áron biztosítani.
Esettanulmány
Az ügyfél
Az EP Projekt Kft., a hazai környezetvédelmi és auditálási piac egyik maghatározó szereplője és egyben az egyik legmagasabb szakmai színvonalú környezetvédő vállalata. Szolgáltatás palettájuk igen széles. Ügyfelünk 2016-ban teljes arculatváltásra szánta el magát, amelynek megvalósítására csapatunkat választotta. A projekt eredménye egy teljesen megújított vállalati portál, illetve a szervezet minden szintjén használt új arculati világ lett.

Projektmegbízásunk célja elsősorban a cég új weboldalának létrehozása volt, ám ennek első lépése az arculat újragondolása, szabályrendszerének kialakítása és ennek bevezetése. Ezt a tervezési folyamatot jól átgondolt stratégia és precíz ügyféloldali tervezés jellemezte, magát az arculattervezést pedig kutatások és a vállalat döntéshozóival folytatott kötetlen beszélgetések előzték meg.
Az EP Projekt Kft., igen kiterjedt célcsoporttal rendelkezik, amelyekbe beletartoznak a kis-közép és nagyvállalati vezetők és a szakmai sajtó is. Az igazi kihívást az jelentette, hogy miként lehet ezen célcsoportot a piacon megszokott rideg, corporate arculati hangulat helyett egy felszabadult, emberközeli és barátságos látványvilággal megszólítani úgy, hogy ebben a szakmai márka értékei is megjelenjenek.
A weboldal ergonómiai tervezésében is számos szempontot figyelembe kellett venni. A környezetvédelem és auditálása egy olyan terület, ahol a szakértelem és hozzáértés bizonyítása nehezen igazolható pusztán weben publikált tartalmakkal: a weboldalnak az értékesítési folyamat szerves részévé kellett válnia úgy, hogy a kellő pontokon a megfelelő módon kapcsolódjon be a meggyőzés és eladás folyamatába.

Az új arculat
A vállalat ügyvezetőjével tartott tervezés során eldöntöttük, hogy egy evolúciós levél és víz logótervezést végzünk, amely során a korábbi logóból indulunk ki, ám azt teljesen új arculati köntösbe helyezzük. Ügyfelünkkel közösen meghoztuk továbbá azt a döntést is, hogy az új arculatban a vállalat egyes termékei és szolgáltatásai nem kapnak egyedi arculatot. Vagyis a globális márkakommunikáció került előtérbe termékkommunikáció helyett. Ezen döntések nyomán egy többkörös tervezési munka vette kezdetét, amely az ügyfelünkkel szoros közös gondolkodás mellett zajlott.
Az új arculat kulcsmotívuma a mozgás és a mozgásban tartás lett. Az eredeti, jól megszokott logót finomítottuk, tipográfiáját egalizáltuk és ötvöztük a tágulás, növekedés, expanzió fogalmával.
A vállalati oldal tervezése
Mint minden projektünk esetében, a cég webes megjelenésének kialakítása is minden oldaltípusra és layout állapotra kiterjedő ergonómiai tervezéssel kezdődött, amely során drótváz terveken keresztül kialakítottuk a legoptimálisabb felhasználói élményt és információ architektúrát. Az ergonómiai konzultációkat több körös design koncepció kialakítás követte, ezen a ponton találkozott össze a projekt arculattervezési és drótváz tervezési szakasza.
Az ergonómiai és design tervezés másik fontos vezérlőelve ez volt, hogy a cég szolgáltatás palettája dinamikusan változik, így nem voltak előre jelezhetők azok a tartalmi és értékesítési igények, amelyekhez az oldalnak igazodnia kell az elkövetkező években. Így viszonylag sok olyan, könnyen testre szabható felülettel és oldaltípussal kellett rendelkeznie, amelyek könnyedén felhasználhatóak akár komplett programok, akár időszaki tartalmi kínálatok kiszerelésére. A felhasználói élmény tervezés egyik fontos követelménye volt továbbá természetesen a reszponzív kialakítás.