Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Pro.Dashboard

(PROMERA MENEDZSMENT Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A szoftver moduláris kialakítású. A következő modulok érhetők el:
1.) Alap modul - Jogosultságkezelés, projekt és feladatkezelés.
2.) HR modul
3.) Raktár
4.) Munkatervezés, beosztástervezés
5.) Számlázás
6.) Naptár / E-mail integráció
7.) Beszerzés
8.) Ajánlatkészítés
9.) Munkalap kezelés
10.) Teljesítmény értékelés
11.) Vezetői dashboard
12.) Hibabejelentő rendszer

Ára: 72 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Online projekt- és vállalkozásmenedzsment szoftver, amely megkönnyíti a projektek és feladatok kezelését. Továbbá lehetőséget nyújt statisztikai adatok megtekintésér, illetve személyzeti információk megtekintésére és kezelésére. Kis- és középvállalkozások projektkezelési és elszámolási rendszereként szolgáló szoftver.

# Erősségek A SCRUM szemléletben dolgozó projektek esetén az erőforrások rugalmas tervezése és kezelése sok esetben probléma. A Pro.Dashboard szoftver megmutatja, hogy melyik kolléga mikor ér rá, milyen feladatai vannak, hogyan teljesítenek. # Fő funkciók: Áttekintő nézetet és felületet biztosít a következőkről # Dolgozói munkaterhelés. Projektek készültsége Sprintek állapota Statisztikai oldalak Milyen modul van még? Projekt adatlapok és információk Projekt résztvevők Központi jogosultságkezelés Raktárkezelés Számlázás # A Pro.Dashboard számos előnnyel rendelkezik: kiemelten támogatja az agilis munkavégzést (a „bárhol, bármikor” elve jellemzi a - szervezetek többségét, őrült tempóban igyekeznek átállni; az agilis munkavégzés lényege a céljaink elérése és védelme); munkavállalói aktivitás elemzését teszi lehe- tővé (a munkavállaló a rábízott feladatokat meghatározott idő alatt milyen gyorsasággal valósítja meg) munkaórák rögzítésének lehetősége; feladatkezelés: felelősök hozzárendelése a különböző feladatokhoz, határidő-beállítás lehetősége; dolgozói és havi statisztikák készítése (aktivitásmérő statisztikák); magyar fejlesztés, magyarországi igényekre szabva; magyar support csapat, 72 órán belül garantált visszajelzés; az információk nem futnak át harmadik fél szerverein; a feladatokhoz tartozó elvárt felkészültségi szintek vezetését teszi lehetővé (feladatokhoz elvárt tudás ismereti szintjének beállítása). A koronavírus megjelenésével sok vállalkozás átállt az otthoni munkavégzésre. Egy ezzel kapcsolatos kutatásból kiderült, hogy a legerősebb visszatérő motívum a vezetők és a munkaválla- lók közötti bizalomvesztés volt. Cégünk ezt a problémát a Pro.Dashboard projekt- és feladatkezelő használatával oldotta meg. Így mindenki számára láthatóvá vált, hogy ki éppen mivel foglalkozik, és az adott feladat mennyi időt vesz igénybe.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban