Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Invoice HUB D 3 csomag - on premise

(Partner Hub Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

5% árengedményt adunk a voucher használatával. Az implementáció testreszabást igényelhet, amelyet a szoftver ára nem tartalmaz.

Ára: 4 900 000 Ft (éves díj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 4 655 000 Ft (éves díj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Pénzügy és számvitel, Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

7

kereskedelem, gépjárműjavítás
FCA CEE Kft
pénzügyi, biztosítási tevékenység
OTP eBIZ Kft
kereskedelem, gépjárműjavítás
Axiál Csoport
ingatlanügyletek
WING Zrt
vízellátás; szennyvíz gyűjtése, kezelése, hulladékgazdálkodás, szennyeződésmentesítés
Fővárosi Csatornázási Művek
egyéb szolgáltatás
ARRI Rental
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Budapest Eszközfinanszírozó Zrt

Dobozos digitális számlamenedzsment termék, amely egyszerű felületet ad a bejövő és kimenő számlák kezelésére, fejlesztés nélküli ERP integrációval.

A termék funkciói: Szállítói számlák befogadása és feldolgozása Kimenő e-számlázás biztosítása Dedikált számlafiók és e-mail cím a számlák befogadására: Az Ügyfél számára dedikált számlafiók és e-mail cím, amely biztosítja az Ügyfél adatainak adatbázis szintű szeparált kezelését. Számlaadatok manuális vagy automatikus rögzítése • Számlaadatok rögzítése kézi adatkitöltéssel, • Számlaadatok rögzítése adatkinyeréssel a szamlazz.hu, billingo, NAV Online, OTP eBIZ, Budapest Pénzügyi Asszisztens, MOL, Elmű szolgáltatók és számlakibocsátók által kibocsátott számlák esetében előre kitöltött adatrögzítő form-on • Számlaadatok rögzítése adatkinyeréssel a NAV Online számla interfészéről Számlaadatok exportálása adott könyvelő programokba, illetve ERP-be API kapcsolaton keresztül minimális testre szabással. A számlaadatokat és számlaképet a szolgáltatás igénybevétele alatt biztonságosan, a NAV előírásainak megfelelően tároljuk. Csomagspecifikus funkcionalitás: 1) Az ügyfél számára dedikált rendszert biztosítunk az általunk üzemeltetett felhő infrastruktúrán 2) Lehetőség van a kimenő és bejövő számlákhoz dokumentumot (teljesítésigazolás, szállítólevél) csatolni. 3) Maximum 65000 számlaforgalomig évente. 4) Lehetőség van jóváhagyási szintek testreszabására a bejövő számlák esetében. 5) Lehetőség van a számlaküldési és befogadási folyamatok testre szabására. 6) Lehetőség van több jogi entitás integrált kezelésére.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban