Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Facility Managements Szoftver PRO

(ProGuard Europe Vagyonvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A feltüntetett ár egy átlagos rendszer ára. A végleges ár a kiválasztott moduloktól, és az igényelt testreszabás komplexitásától függ

Ára: 12 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 11 400 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

építőipar
ETNA Kft
építőipar
Nube Invest Kft.
egyéb szolgáltatás
Dolgozz.hu

Tegye átláthatóbbá napi munkafolyamatait a FACILITY MANAGEMENTS szoftver használatával! Segítségével könnyedén ellenőrizheti,  koordinálhatja alkalmazottainak, beosztottjainak munkakezdését, munkavégzését, és mindezt egy felületen.

Partner törzs: Készítse el partneradatbázisát könnyen és egyszerűen! Widget alapú vezetői műszerfal: Döntse el, hogy mi fontos az Ön számára. Alakítsa ki úgy saját felhasználói felületét, hogy az a lehető legáttekinthetőbb legyen és ezáltal hatékonyabb munkavégzést segítsen elő. Korlátlan helyszín kezelése: Amennyiben több helyszínen történik a munkavégzés, egyértelműen ki lehet választani és hozzá lehet rendelni a dolgozóhoz, hogy hol lesz a következő műszakja. Korlátlan felhasználó kezelése: Az admin felületen könnyedén hozzáadhatunk vagy szükség esetén eltávolíthatunk felhasználókat igényeinknek megfelelően. Jogosultság kezelés: Az admin felületen személyre szabhatóak a profilok jogosultságai, attól függően, hogy milyen szintű felhasználóról van szó (admin, csoportvezető, dolgozó). Beosztás készítés: A beosztáskészítő funkció lehetővé teszi mind a papíralapú, mind az elektronikus megjelenítést minden felhasználó számára, így biztonsággal eljut mindenkihez a megfelelő időpontban és formában. Szabadság, betegség kezelése: Külön státuszként jelenik meg az admin számára, ha az adott munkavállaló szabadságát tölti vagy betegállományban van. Jelentésben is lekérhető, hogy adott napon vagy időszakban ki volt az aktív dolgozó és ki volt épp szabadságon. Munkaidő nyilvántartás, jelenléti ív: A rendszer automatikusan regisztrálja a jelenlétet a megkezdett műszak szerint, így minden felhasználó láthatja a saját jelenléti ívét az időszak végén. Munkaidő riportok az admin felületen (korlátozott): Ebben az esetben részlegesen kérhetők le bizonyos típusú riportok a beállításoknak megfelelően. Automatikus értesítés küldése az Applikációban: A belső kommunikáció elősegítésére számos hasznos Push – üzenettípus beállítható és küldhető a felhasználók számára. Jelentések, riportok az admin felületen: Számos riport és jelentés elérhető és lekérhető a felületről a jogosultak számára. Feladatok kezelése: Feladatok felvitele, kiosztása, egyszerűen és kényelmesen. Ismétlődő feladatok kezelése: Nincs szükség rá, hogy minden feladatot újra felvigyünk, beállítható az ismétlődő funkció, minden szükséges szemponttal (nap, óra). Szöveges üzenetek kezelése: A belső kommunikáció támogatására hoztuk létre ezt a funkciót, mert így a felhasználók korlátlan számú üzenetet tudnak küldeni egymásnak, ami gördülékenyebbé teszi a napi munkafolyamatokat is. Pozíciónapló (GPS): Ennek a funkciónak a segítségével, a dolgozó nemcsak a munkavégzés helyszínének pontos koordinátáit ismeri meg, hanem saját aktivítását is nyomon tudja követni, az egyes munkaterületeken. Alfeladatok kezelése: Segít abban, hogy egy adott munkafolyamaton belül, továbbiakat hozzunk létre, így a részfeladatok is részletezhetők, egyértelműbbek lesznek, nincs félreértés. plusz újabb funkciók.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban