Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

BinexFlow Közétkeztetési Rendszer®

("T-SOFT MÉRNÖKIRODA" Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

Tetszőlegesen választható kedvezmény az alábbiakból:
- Kedvezmény a bevezetési díjból
- Ingyenes oktatás
- Bevezetés után két hónap üzemeltetést tartalmaz az egyszeri bevezetési díj

Ára: 1 000 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 900 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Elektronikus iratkezelés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

1

adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Debreceni Intézményműködtető Központ

A rendszerrel szabályozottan, átlátható módon, egyszerűen kezelhetőek a közétkeztetés bonyolult folyamatai a rendelésektől, a számlázáson át, egészen a kötelező kimutatások készítéséig, illetve az üzleti tervezésig. A rendszer integráltan, de mégis elkülönítve szolgálja ki korlátlan számú intézmény közétkeztetési tevékenységét. A rendszer a törvényi és NAV előírásoknak mindenben megfelel.

A BinexFlow® Közétkeztetési Rendszer bevezetésével az önkormányzatok, illetve a közétkeztetést ellátó egyéb intézmények szabályozottan, átlátható módon, de mégis egyszerűen tudják kezelni a közétkeztetés bonyolult folyamatát a rendelésektől, a számlázáson át, egészen a kötelező kimutatások készítéséig, illetve az üzleti tervezésig. A rendszer integráltan, de mégis elkülönítve szolgálja ki a Bölcsődei Közétkeztetési, az Óvodai Közétkeztetési, az Általános -és Középiskolai, Kollégiumi Közétkeztetési tevékenységet. A rendszer a Gyermekvédelmi Törvényben és egyéb, gyermekekre, étkeztetésre, adatkezelésre, számlázásra, NAV rendelkezésekre vonatkozó jogszabályok előírásoknak, elvárásoknak megfelel. Alkalmas korlátlan számú intézmény, telephely étkeztetési működésének támogatására a napi együttműködés, és az éves üzleti tervezés szintjén. Főbb funkciók: - Havi-napi adagrendelések, csoportos rendelés - Rendelések módosítása, lemondások, pótrendelések kezelése - Rendelések átadása adatbázisól adatbázisba a szolgáltató főzőkonyhának, étkezés-típusok irányítása tálalókonyhára - Automatikus teljesítésigazolás intézményenként, vagy intézményi csoportonként - Készpénzes, átutalásos, kártyás fizetéses és csoportos számlázás - Számlák on-line lejelentése a NAV felé - Számlák nyomtatási példányszámának nyilvántartása - Ugiro állomány előállítása banki terminálhoz, visszállomány kezelése, státuszok nyilvántartása - Adagok összesítése, adagleadás, ellenőrzések - Törzsadatok naprakész menedzselése - Kedvezmények (normatív, rászorultsági, dolgozói, AJTP, stb. ...) kezelése, beállítása és automatikus felhasználása a számlázáskor - Várható befizetések kimutatása - Egyéni étkezői folyószámla-kezelés a teljes rendszerben történő mozgás esetén is - Adatbázisból nyomdakész étkezési jegyek generálása (különböző, tetszőleges csoportosításban) - Normatív határozatok digitális aláírása és automatikus generálása pdf formátumban - Pdf formátumban megállapodások, tájékoztatók, nyomdakész étkezési jegyek generálása - Kimutatás kezelés, kimutatások összesítése - Automatikus interfész-képesség a könyvelési rendszerrel. Egyéb paraméterek: - Az adatbázis-használat és a feldolgozási funkciók 100%-ban az interneten keresztül valósulnak meg - Integrált termék, böngésző alapú webes rendszer - A modulok egységes, integrált rendszer részeként működnek, a rendszerintegráció az adatbázisok és feldolgozások szintjén valósul meg Figyelemmel a web browser alapú működésre, a rendszer biztonságos, finoman hangolható jogosultság menedzsmenttel rendelkezik - Az ország legerősebb (a menedzselt étkezők számát tekintve) referenciájával rendelkező étkezést menedzselő rendszere, - Élő telefonos HelpDesk segíti a felhasználók munkáját tanácsokkal és azonnali hibakereséssel, javítással, így a felhasználó azonnali segítséget, tanácsot kap, nem alkalmazzuk a hibajegy alapú HelpDesk megoldást. - Lépcsőzetesen, tetszőleges kezdési idővel bevezethető (intézmény típusonként, modulonként

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban