Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Accountant CRM Szoftver

(Futureweb Design Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A szoftver és szolgáltatás csomag egységes rendszerként képes ellátni egy könyvelőiroda speciális CRM folyamatait. Kifejezetten a könyvelőirodák folyamatainak megfelelően készült a szoftver és a kapcsolódó szolgáltatások.

Ára: 2 820 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

54,32 KB
2021-01-13

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az Accountant CRM rendszer könyvelőirodáknak segít előnnyé kovácsolni a digitális kór kihívásait. Az Accountant CRM-et azért fejlesztettük, hogy a könyvelőirodák ügyfeleikkel kapcsolatos munkafolyamatait egyszerűbbé tegyük és a könyvelő cégek oldalára állítsuk az internetes technológiák előnyeit.

MIT TUD AZ Accountant CRM - (ACRM) RENDSZER? Átlátható ügyfélkezelés Modern kommunikációs megoldások Automata értesítési rendszer Egyszerű bizonylatbeküldés Cégformánként és partnerekre szabott ügyfél-tájékoztatás Partnerek számára biztosított ügyfélkapu felület Értékesítés támogató megoldások Mobil eszközökre is optimalizált Fejlett kommunikációs megoldások AZ ACRM RENDSZER FUNKCIÓI Ügyfélkezelés / Ügyféltörzs Az ACRM rendszer átlátható ügyfélkezelést tesz lehetővé. Az aktív ügyfelek minden szükséges adatainak tárolásán és kezelésén túl az aktív ügyfelek számára ügyfélkapu felületet biztosít. Ügyfélkapu Az ACRM rendszer a könyvelőiroda minden aktív partnerének ügyfélkapu felületet biztosít. Az ügyfélkapu felületen van lehetősége a partnernek bizonylatokat beküldenie, könyvelési értesítéseket és tájékoztatásokat fogadni. Fájlbeküldő modul Az ACRM rendszerben egyszerűen használható fájlbeküldő rendszer gondoskodik arról, hogy a partnerek a bizonylataikat gördülékenyen fel tudják tölteni az ügyfélkapu rendszerbe. A fájlbeküldő modul mobil eszközökről és asztali valamint táblagépről is egyszerűen használható drag and drop technológiát került megvalósításra. Értesítési rendszer Időzített értesítések kezelésére és kiküldésére szolgáló rendszerfunkció. Az értesítések szabadon szerkeszthető formában elkészíthetőek és szabadon szerkeszthetőek. Kampánykezelés Az ACRM rendszerben elérhető egy olyan kommunikácós modul amelynek segítségével csoportosan, vagy partner szerint leválogatva címzettlista képezhető. Ennek a címzett listának a rendszer tömeges e-maileket, értesítéseket tud kiküldeni. Továbbá a kampánykezelő modul része a megkeresések eredményének mérése céljából a kampány hatékonysági paraméterének rögzítése. Értékesítési folyamatok támogatása Az ACRM rendszerben szolgáltatói szektorban tevékenykedő cégek számára értékesítés támogató funkció modul került kialakításra. Ez a modul képes végigvinni az ajánlatkérés → megrendelés → szerződéskötés folyamatát, azaz a cég értékesítési láncát. Kedvezmény-kezelés Az ACRM rendszer képes arra, hogy akciós árat, illetve időszaki kedvezményes árat kezeljen az ügyfelek megtartása és elégedettsége érdekében. Ügyfélkezelés támogatása Az ACRM rendszerben ticketing rendszer segíti az ügyfelekkel való pontos és folyamatvezérelt kapcsolattartást. Reklamációkezelés A rendszerben a hatékony reklamációkezelés lebonyolítása érdekében reklamációkezelő modul került kialakításra. Front office modul Az ACRM rendszer tartalmaz front office modult e-mail és webchat kommunikácós módokkal ellátva az ügyfélkommunikáció hatékonyságának növelése érdekében.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
  • egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban