Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Marketing stratégia készítés

(Szabó Nikoletta egyéni vállalkozó)

Fő kategória: Szolgáltatások


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

Ingyenes konzultáció. A marketing stratégia elkészítésére az igények felmérése után tudunk pontos, testre szabott árajánlatot adni.

Ára: 800 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

online marketing

Marketing stratégia, ami tartalmazza a cég célközönség elemzését/meghatározását, konkurens elemzését, SWOT analízist, a marketing tervet, konkurens elemzést, és a tartalommarketing stratégiát. Ez egy olyan alapvető stratégia a cégek számára, ami meghatározza, hogy kinek, mit, mikor, hol, és hogyan kommunikálnak, és hirdetnek a megfelelő hatékonyság érdekében.

Egy átfogó stratégia nélkül a kampányok nem feltétlenül érik el teljes potenciáljukat. Egy marketing stratégiának cége egyik alap dokumentumának kellene lennie, ami meghatározza, hogy kit, mikor, hol, és hogyan lehet elérni az online térben. Sokan tervezés nélkül fognak bele az online marketingbe, és pár hónap múlva pedig csodálkoznak róla, hogy az egymástól függetlenül működő megoldásaik nem hozták meg az elvárt hatást, és csak a pénzt dobták ki az ablakon. Nos, ezt lehet elkerülni egy jól megtervezett stratégiával.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban