Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Irodai munkafolyamatok digitális támogatása

(System32 IT Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Kombinált szolgáltatások


Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

ingyenes igényfelmérő első konzultáció

Ára: 25 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

974,47 KB
2020-11-25

Termék kategorizáció

szoftver ergonómiai tanácsadás, rendszerintegrációs tanácsadás, egyéb, CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , általános irodai alkalmazás (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, prezentáció), kép- hang- és videó kezelés, egyéb

A cég meglévő infrastruktúráját felülvizsgálva strukturáltan megtervezzük és előkészítjük a felhőbe költözés cég specifikus részleteit és stratégiáját Microsoft (Office) 365 környezetben.

Kombinált szolgáltatásunkkal az ügyvitel és az irodai munkafolyamatok digitalizációját, eszközök, folyamatok és emberek szintjén is támogatjuk: - Segítünk kiválasztani az adott munkafolyamat digitalizálását legjobban kiszolgáló eszközt. - Megvalósítjuk az eszköz irodai környezetébe történő integrálását. - Gyakorlatorientált használati tanácsadással és módszertan átadásával segítjük az eszköz hatékony használatának elsajátítását. Miért fontos ez? Bár az irodai adminisztráció a digitális fejlődés egyik legrégebbi és legjobban lefedett része, a legtöbb esetben a digitalizációs folyamatok kimerülnek az infrastruktúra kiépítésében. Rosszabb esetben ráadásul az infrastruktúra lokális szintű, azaz a digitalizációs céllal bevezetett eszközök kizárólag az irodai gépeken futnak, a dokumentumok csak a helyi szerverekről és helyi tárolókról érhetőek el. Ez a megoldás hatékony és működőképes, amíg a cég valamennyi munkatársa egy helyen, ugyanabban az irodából dolgozik, a helyi gépek, szerverek stb... hibátlanul működnek, és a cég végtelen idővel továbbá erőforrással rendelkezik a manuális munkafolyamatok elvégzéséhez. Abban az esetben azonban, ha a fentiek közül bármelyikkel gond adódik, esetleg meghibásodik a rendszer, a munkatársak nem tudnak (bármilyen okból) az irodából dolgozni, esetleg át kell állni távmunkára vagy home office-re, kizárólag a cég mindennapi működésébe integrált digitalizáció és az azt támogató működési folyamatok biztosíthatják a minden körülmények között eredményes munkavégzést.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban