Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

CRM+vállalatirányítás+több - Építőipari cégeknek

(10xONE Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

1) 90 nap próbaidőszak - a 30 nap helyett

Ára: 3 999 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 599,10 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

1

építőipar
Erdei és Pataki Kft.

Építőipari cégek munkáját támogató szoftver csomag megoldás

10xONE ÉPÍTŐIPARI CSOMAGUNK - ELŐNYÖK Építőipari munkák, projektek kezelése: Kisebb építőipari munkák feladat szintű kezelése, vagy egy vagy akár több nagy építőipari munka projekt szintű kezelése. Így pontosan nyomon követhető minden munka állapota, ki-mivel foglalkozik. (Nagyobb projektek esetén akár Gantt charttal is tervezheted a projektet). Erőforrások kezelése: Eszközök (pl. járművek, gépek), és a munkatársak kezelése, feladatokhoz, projektekhez rendelése. Minden eszköz és munkatárs saját naptárral rendelkezik, mellyel könnyebben tud tervezni, illetve szabadon és könnyen mozgathatóak a különféle elvégzendő feladatok között. Raktár, készletek kezelés: Beérkező eszközök, alapanyagok nyilvántartása egy vagy több raktárban, onnan kiadás a munkákhoz. Kimutatások, és figyelmeztetések a készlet szintekről. Beszerzés: Alapanyagok beszerzésének a nyomon követése, melyek történhetnek egységes folyamatok mentén, vagy eltérő módon (pl. kis és nagy összegű beszerzésék, vezetői jóváhagyással.) Ajánlatkérések rögzítése, melyek segítséget nyújtanak a költségek tervezésében, később pedig a tényleges költségek kalkulálásában. CRM: A partnerek nyilvántartása (megrendelők, beszállítók, alvállalkozások) tetszőleges adattartalommal. A partnerekhez dokumentumok, bevételek, feladatok csatolhatóak. És további széleskörű CRM funkciók az értékesítés támogatásához. Távoli hozzáférés: A rendszerhez bárhonnan, bármikor hozzáférhet. Így kényelmesen dolgozhat az irodájából, kint a helyszínen, vagy akár a tengerpart mellől. Több cég, holding kezelése: Projekt alapú cégek, különböző területek, tevékenységek, és pénzügyek összehangolása. Árajánlatok: Árajánlatok készítése a beérkező megrendelésekre, ezek nyilvántartása, tervezett és tényleges bevételek kezelése. Szerződések kezelése: Szállítói és vevői szerződések nyilvántartása, figyelmeztetésekkel, dokumentumokkal, és pénzügyi adatokkal. Dokumentumok kezelése: Online tárhely a dokumentumok számára, melyhez bárhonnan hozzáfér. A dokumentumok között több szempont alapján szuper gyorsan tud keresni, így bármi szüksége van, az mindig kéznél lesz. Minden dokumentumot (pl. TIG, megrendelések, árajánlatok, szerződések) partnerekhez, ügyekhez, projektekhez rendelhet. Iktatás: A bejövő dokumentumok scannelése és iktatása. A dokumentumok kézzel is feltölthetőek a rendszerbe, vagy email-ben is beküldhetőek (akár közvetlenül a scannerről). Pénzügy, számvitel: Számlázz a 10xONE-ból. Kövesd velünk a bejövő számlákat is. Így nem csak egységes ügyfél-nyilvántartásod lesz, de egységes pénzügyeid is. Sőt: a számláink csodaszépek! Cash-flow, pénzügyi tervezés: Várható költségek és bevétek tervezése projektenként, munkánként. Ezekről kimutatás készíthető, a projektek előrehaladtával ezek könnyen korrigálhatóak szükség esetén. Kontrolling: A várható költségek és bevételek mellett a tényleges költségek és bevételek nyomon követése, összevetése a tervekkel, szükség esetén ezek módosítása, újratervezése.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

építőipar

Kérdések a termékkel kacsolatban