Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Legly dokumentumkészítő

(Technetic Services Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

csomagajánlat

Minden elérhető csomag árából 20% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 50 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 40 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

1,02 MB
2021-05-05

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A projekt tárgya egy olyan modularizált dokumentumkészítő megoldás, amely két célra használható: • a rendszerben található előre elkészített dokumentum minták alapján történő adminisztrációs feladatok ellátása • a rendszerbe, az ügyfél ügymenetéhez szükséges, saját dokumentum betöltése, a minél gyorsabb elkészítés érdekében.

Mivel az adminisztratív munkakörök feladatai magas automatizálási potenciállal rendelkeznek, és erre mutat nagy igényt is a piac, hogy az automatizálás munkaerőhiányt kompenzálja. A meglévő dokumentum készítést támogató rendszerek jellemzően különböző típusú folyamatokhoz kapcsolódóan egy dokumentum típusból letölthetővé tesznek olyan verziókat, amely a dokumentum különböző paraméterekkel/szabályozási résszel ellátott verzióját tartalmazzák. A Legly elnevezésű rendszer egy dokumentum varázsló mintájára, a felhasználót végig vezeti egy olyan folyamaton, hogy milyen feltételekkel szeretné elkészíteni a dokumentumot, és a különböző modulok a szerkesztés során épülnek be a dokumentumba. (példa: a sablon webshopokban lehet találni munkaszerződést határozott időre, határozatlan időre, vezetőnek szóló verziót, jutattási csomaggal ellátott verziót, stb.; a Leglyben ez egy kiinduló alap, ahol a dokumentum elkészítése során kiválaszthatja a különböző opciót a felhasználó). A rendszerben biztosítva van, hogy az elkészítés időpontjában az érintett jogi háttérnek megfelel a dokumentum, illetve értesítést is küld a rendszer, hogy ha változás állt be egy dokumentum tartalmában. A dokumentumok jogi ismeretek nélkül is elkészíthetők, mivel a dokumentum minden pontján informáljuk a felhasználót a lehetséges választási lehetőségek következményeiről és hátteréről. A rendszer jelenleg az első verziójával üzemel és az elmúlt 4 hónapban ügyfél visszajelzések és igények összegyűjtése zajlott. Az eddigi kutatások alátámasztják, hogy a szervezetek ma már nem feltétlenül ügyvédhez fordulnak egy-egy dokumentum elkészítése során, hanem egy rendszert keresnek erre vonatkozóan. Ennek az egyik oka az adminisztrációval és működéssel kapcsolatos költségek csökkentése illetve a dokumentum minél hamarabb történő rendelkezésre állásával kapcsolatos igény. Egyértelműen megállapítható, hogy a cégek SaaS (felhő alapú) rendszerekben gondolkodnak a hatékonyságnövelés érdekében. A kutatás hétterében a piaci igények feltérképezése áll, illetve olyan technológiák keresését öleli magába projekt, amelynek következtében a megvalósítandó igények minél szélesebb körben történő terjeszkedést tesznek lehetővé. A rendszer használatával nem szükséges ügyvéd bevonása, mivel a szakmai hátteret biztosító ügyvédi irodától naprakész dokumentumok található k a rendszerben.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban