Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

NetTime időnyilvántartó rendszer - Timesheet

(ReComp Informatika Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Licence díj mértéke egyedi megállapodás alapján kerül meghatározásra.

Ára: 100 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 95 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

326,6 KB
2020-03-04

Termék kategorizáció

Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

A programcsomag minden olyan, szolgáltatási tevékenységet végző iroda, cég, csoport munkájának támogatásra alkalmas, melynek lényeges eleme az ügyfélkapcsolat. A modulok lehetővé teszik az ügyfél megjelenésétől kezdődően, minden lényeges adat, tevékenység és a hozzájuk kapcsolódó munkaidő rögzítését, nyilvántartását, csoportosítását, lekérdezését, egészen a kiküldendő számla előkészítéséig.

A NetTime alkalmazás elsődleges feladata a felhasználók által végzett szellemi vagy egyéb tevékenység leírásának és a hozzá kapcsolódó munkaidőnek a nyilvántartása. A legtöbb irodánál mind a belső, mind az ügyfelekkel történő külső elszámolás alapja az elvégzett feladatra fordított munkaidő. A modulban az egyes munkatársak munkájukat ügyfélhez, ezen belül az adott ügyfél ügyeihez kapcsolhatják és specifikálhatják azt. A valódi ügymenetnek megfelelően három különböző idő rögzítésére van lehetőség: - valóban eltöltött idő, - validált (és így az ügyfél felé számlázható) idő, - elfogadott (és így a belső elszámolásokban használt) idő. A rendszert használó beosztott munkatársak gyorsan és hatékonyan tudják rögzíteni, módosítani, áttekinteni az elvégzett munkájukat. A vezetők néhány kattintással tudják akár ügyenként, akár egyes munkatársanként, akár ezek tetszőleges csoportjaként megtekinteni az eltöltött időket, valamint ezeket elfogadni, módosítani és végül számlázásra előkészíteni. A gyors és kényelmes munkát érthető és könnyen áttekinthető időnézetek, jelentések és összesítők segítik. A NetTime rendszer egy külön modulja a Conflict Check, amely a rendelkezésre álló adatok és dokumentumok vizsgálatával hatékonyan segíti egy-egy új ügyfél vagy ügy vállalása előtt az esetleges rejtett összeférhetetlenség felderítését. NETTIMEPRO - A modulban karbantarthatók a NetTime modul törzsadatai. Itt történik a munkaidők, költségek, átalánydíjak számlázásának előkészítése, a számlák generálása. A NetTimePro alkalmazás az alábbi főbb funkciókkal támogatja tevékenységük végzésében a felhasználóit: - a partnerek törzsadatainak nyilvántartása; - partnerek szerződéseinek akta-rendszerű nyilvántartása; - a szerződéshez kapcsolódó tevékenység, a ráfordított idő felhasználónkénti nyilvántartása; - az egyes bejegyzések státusz szerinti (Open, Close, Draft, Billed) kezelése számlatervezet készítése; - nyújtott szolgáltatások kiszámlázása az időbejegyzések és/vagy átalánydíjak alapján; - beérkezett költségszámlák továbbterhelése; - kimenő számlák készítése az időbejegyzések és/vagy átalánydíjak alapján; - számlázáshoz szükséges lista- és szerződéses árak kezelése; - egyéb törzsadatok, kódszótárak karbantartása.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban