Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Partner.ERP Hibrid és Felhő

(Sincro kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Cégünk az alábbi EXTRA kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítja:
2 hónap próbaidőszak. Ha Önnek még nincs ERP vagy ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga.
Ha Ön már meglévő ERP rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga.

Ára: 1 500 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

2

mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Jász-tész Kft.
feldolgozóipar
FMF Kft.

Közel 40 modul, 3000 funkció, milliárd közeli beállítási lehetőség variáció. Rendszerünk az iparágakra jellemző folyamatok 80-95%-át egyedi fejlesztés igénybe vétele nélkül lefedi. Nincs szükség drága fejlesztésekre, amennyiben a folyamatfelmérés és a rendszerterv véglegesítése során a több millió beállítási lehetőségből megtaláljuk a megfelelő folyamatokat és funkciókat.

A rendszer adottságai lehetővé teszik, hogy képes legyen minden iparágban segíteni az ügyviteli, gyártási, projekt valamint pénzügyi-könyvviteli folyamatokat. Nincs két egyforma cég, nincs két egyforma megoldás, ezért is terveztük a rendszert úgy, hogy képes legyen igazodni az igényekhez, a beállítások módosításával vagy fejlesztéssel. Úgy alakítottuk ki megoldásunkat, hogy az egyes modulok akár önmagukban is képesek legyenek más ERP rendszerekhez csatlakozni. A folyamatokhoz - természetesen - ekkor is megkapják ügyfeleink a megfelelő szoftveres támogatást. Továbbá lehetőség van az egyes gyártásban használt gépek, berendezések, eszközök által képzett adatokat is becsatornázni az ERP rendszerbe, így online követhetővé válnak a gyártási folyamatok is. Könnyen kezelhető rendszer, azok a munkatársak, akik korábban legalább Excel táblát használtak már, könnyedén el tudják sajátítani a szoftver kezelésének fortélyait. A felhasználói környezet 80%-a visszatérő elemekből áll, így a felhasználónak nem kell képernyőtípusokat és külön-külön modul felépítéseket megtanulni. A konzisztens logika alapján felépített képernyő-struktúra azok számára is könnyen elsajátítható, akik nem az IT világában élnek. Felhasználói igény esetén még letisztultabb és egyszerűbb felületek is előállíthatók, ahol csak az a néhány mező és pár funkciógomb található meg, ami az adott folyamat lekezeléséhez feltétlenül szükséges, így a munkatársaknak csak a saját munkájukra kell koncentrálniuk.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban