Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ELO Elektronikus Dokumentumkezelés és Workflow

(PENTATRADE Mérnöki, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csomagajánlat

Próbaidőszak:
1-3 hónapra pilot-licenc igényelhető. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó a licencdíj 5%-ának megfizetése ellenében 1-3 hónapig próbálhatja a licencet. Amennyiben megvásárolja, akkor a próbaidőszak végén kell a fennmaradó 95%-ot megfizetni.
Csomagajánlat:
1 felhasználó 180 000,- Ft + ÁFA
5 felhasználó 170 000,- Ft + ÁFA
10 felhasználó 155 000,- Ft + ÁFA

Ára: 180 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 171 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

4

feldolgozóipar
Dunafin Kft.
feldolgozóipar
Bonafarm Zrt.
feldolgozóipar
ÓAM Ózdi Acélművek
villamosenergia-, gáz-, gőzellátás, légkondicionálás
MVM Magyar Villamosművek Zrt.

Szakértőink az ELO elektronikus dokumentumkezelő szoftvermegoldásai segítségével eredményesebbé, és gyorsabbá teszik üzleti folyamatait. Az egyedi vállalati igényeknek is megfelelő különböző megoldások állnak rendelkezésre, amelyek kapcsolódhatnak a meglévő vállalati informatikai rendszerekhez, és támogatják a csoportmunkát, az üzlet sikerének érdekében!

Az ELO bármely vállalati nagyság esetében megfelelő megoldásokat nyújt. Megoldásaink ügyfeleink igényeivel párhuzamosan növik ki magukat modern, magas fokon skálázható ECM/DMS rendszerré, amely minden lényeges funkcióval rendelkezik és megfelelőn integrálható más ügyviteli alkalmazásokkal. A Leitz cég a papírral kapcsolatos 130 éves dokumentumkezelési tapasztalatát építette be az ELO informatikai rendszerekbe. Számos olyan megoldás beépítésre került, amelyet korábban a papíralapú ügyintézésben megszoktunk – így lehetőség van a Postit-nek megfelelő matrica, vagy időpecsétes bélyegnek a dokumentumra helyezésére, amelyre keresni is lehet. A mellékleteknek gémkapocs jellel történő csatolására, szkennelt dokumentumon szöveg kiemelésre színes ceruzával, stb.. Emelett számos olyan további tulajdonsággal is rendelkezik, amely a papír alapú iratkezeléssel nem megvalósítható: Egyszerűen a megszokott dokumentumkezelő (Word) és táblázatkezelő (Excel) menüjéből elérhetőek az ELO funkciók, így a programok fő parancsai („mentés”, „megnyitás” stb.) mellett megjelenik a „szerkesztés” gomb is. Miért az ELO? A Leitz cég a papírral kapcsolatos 130 éves dokumentumkezelési tapasztalatát építette be az ELO informatikai rendszerekbe. Számos olyan megoldás beépítésre került, amelyet korábban a papíralapú ügyintézésben megszoktunk – így lehetőség van a Postit-nek megfelelő matrica, vagy időpecsétes bélyegnek a dokumentumra helyezésére, amelyre keresni is lehet. A mellékleteknek gémkapocs jellel történő csatolására, szkennelt dokumentumon szöveg kiemelésre színes ceruzával, stb.. Emelett számos olyan további tulajdonsággal is rendelkezik, amely a papír alapú iratkezeléssel nem megvalósítható: Helytől és időtől független információ elérés ELO Mobil segítségével. Természetesen a mobil élethelyzetek nemcsak az adatok megjelenítésére ill. azok keresésére korlátozódnak. A workflow funkciók és feladatok ugyanúgy leképezhetőek a mobil készülékeken. Ily módon mozgásban maradnak az üzleti folyamatok, az elfekvési idő pedig a minimumra korlátozódik.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban