Adatlap


Esettanulmány címe:
Hogyan automatizáljunk egy komplex kereskedelmi és gyártó céget
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Globomax 1995-ben Kft. formában alakult meg. 2000 áprilisa óta a Globomax 100%-os magántulajdonban van. Tulajdonosai kivétel nélkül a dolgozók, ill. a céggel közvetlen munkakapcsolatban álló magánszemélyek. 2002-ben saját tulajdonú, budapesti telephelyet vásárolt a cég, amelyet folyamatosan fejleszt, bővít a tevékenység és a szervezet igényei szerint. 2008-ban a cég fejlődése során kinőtte a kis földszintes épületet, és emeletráépítéssel egy tágasabb korszerűbb, európai munkakörülményeket biztosító telephelyet alakítottunk ki. 2011 októberében a jogutódlással történő átalakulás keretében megalakult a GLOBOMAX Zrt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az előző vállalatirányítási rendszer nehezen továbbfejleszthető volt, emelkedtek a fejlesztői díjak, a legfontosabb mégis az az elképzelés volt, hogy eredmény alapon szerették volna az elszámolásaikat megtenni. Ehhez az kellet, hogy minden forgalmazott vagy gyártott termék után pontos és automatizált önköltségszámítást kezeljen az új rendszerük.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Megoldásunk kompletten kezeli a CRM, Iratkezelés, Csoportmunka, raktár-logisztika és gyártás területeket. Kimutatható, hogy egy adott tevékenységen ki, mikor milyen emberi erőforrásokat, felhasznált alapanyagot, alvállalkozói díjat, eszközt vagy járulékos költséget használt fel. Mindez automatikusan, modern felületen, visszakövethetően valósul meg. Tevékenységünkkel heti 6 munkaórát takarítunk meg átlagosan a munkaidőből ami érdemi munkára fordítható az adminisztráció helyett, ezzel hozzávetőlegesen évente 2,5-3 Millió forintot takarítunk meg a vállalkozás számára.