Adatlap


Esettanulmány címe:
Cégelme CRM használata
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
8 értékesítővel és 9 bolttal rendelkező kiskereskedelmi ügyfél. A Szoftverünk bevezetése elött hagyta ott 2 értékesítője akik vitték az ügyfeleik jó részét az új munkahelyükre.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az értékesítők minden tudásukat az ügyfeleikről fejben tartották. A cég ki volt szolgáltatva az üzletkötő tudásának mivel az ügyfelek személyes információi illetve a korábbi igéretek mind fejben voltak nyilvántartva.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A CRM rendszer bevezetését követően bármely üzletkötő munkája szoros kontrol alatt tartható és értékelhető. Amennyiben egy értékesítő elmegy akár 10 perccel ezután beültethető egy másik értékesítő a helyére és minden információval rendelkezni fog az ügyfelekről. Az előző üzletkötő ígéreteiről tud és és folytatni tudja a félbeszakadt folyamatokat. Az új üzletköztő beültetve a régi helyére egy pillantással látja az ügyfél forgalmát vásárlási szokásait , személyes családi információit, és úgy tudja folytatni a félbemaradt igéreteket mintha a régi üzletkötő folytatná.