Adatlap


Esettanulmány címe:
ERP bevezetés egy debreceni cégnél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Alapítója több mint 10 éves komoly szakmai tapasztalattal bír informatikai, gazdasági és pénzügyi területen, emellett PhD tudományos fokozattal rendelkezik. Szakterülete a pénzügyek, ebből adódik, hogy elvárás, hogy gyors és naprakész információkkal rendelkezzen.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az alábbi területeken fennálló problémákra várták a megoldást: - tudásmenedzsment - folyamatmenedzsment - teljes körű bizonylat és elektronikus dokumentumkezelés - kontrolling
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
TUDÁSMENEDZSMENT RENDSZER Szükség volt egy dolgozók, felhasználók által használható közösségi fórumra, ahol olyan feljegyzéseket oszthatnak meg egymással, amelyek később mások számára hasznos információval szolgálhatnak. A tudásmenedzsment modulba különböző csoportosítási lehetőségekkel feljegyzések vihetők fel. A tudásbázis hatékony keresési lehetőségeket tartalmaz. A Tudásmenedzsment feljegyzésekről kimutatás készíthető, a számos szűrő mező kombinálásával a megfelelő Előnézeti kép exportálható, nyomtatható és Táblázatos nézetben is kimutatható, így segítve a felhasználókat, hogy minél több hasznos információra tegyenek szert. MUNKAFOLYAMAT-IRÁNYÍTÁSI RENDSZER A Workflow modul segítségével magas színvonalon valósíthattuk meg a korszerű vállalatirányításhoz elengedhetetlen feladatokat: • Teljes körű munkafolyamat-irányítás, • Humán- és technikai erőforrás kezelés, • Teljes termelési és szolgáltatási folyamatdokumentálás. PÉNZÜGYI FUNKCIÓK Az integrált rendszerben történő pénzügyi funkciók kezelése jelentősen csökkentette a munkaidő pénzügyi műveletekre, adminisztrációs feladatokra szánt nagy részét. Az integráltságnak köszönhetően az adatokat mindig csak egyszer szükséges felvinni a rendszerbe, melyek onnantól kezdve bárhonnan elérhetőek, használhatóak. TELJES KÖRŰ BIZONYLAT- ÉS ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMKEZELÉS Az integrált rendszerben lehetőség van a dokumentumok elektronikus tárolására, akár több fontos munkához, bizonylathoz, céghez stb. történő rögzítés segítségével. A bizonylatok kezelését mindig a vállalat saját folyamatira szabva állítjuk be. KONTROLLING FUNKCIÓK A kontrolling rendszer segítségével a projektek és az egész cég eredményessége folyamatosan nyomon követhető, a menedzsment a döntéseket a valós számoknak megfelelően gyorsan, pontosan és nagy biztonsággal tudja meghozni, a döntések eredménye pedig a rendszer segítségével azonnal látható, kielemezhető.