Adatlap


Esettanulmány címe:
Gyógyszertár - komplett marketing tevékenysége
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Átlagosan 15 főt foglalkoztató gyógyszertár, nettó árbevétel-836 478 020
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy olyan értékesítést támogato és növelő online, offline rendszer kialakítása volt a feladat, amely bizalmat épít, mindemellett biztosítja az érdeklődők/vásárlók folyamatos tájékoztatását és termékek vásárlását.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Egy olyan marketing stratégia került kidolgozásra, amely a patika összes olyan értékesítési felületét, csatornáját átfogja, máködteti amin keresztül a vásárlókkal érintkezik. Így egy egységes rendszert képezve, mint egy tökéletes gépezet dolgozik.