Adatlap


Esettanulmány címe:
Dokumentumfeldolgozás és kezelés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A partner cégünk több mint 25 éve van jelen az ipari takarításban, időközben bővült a tevékenységi köre az építőiparral, ingatlanüzemeltetéssel, biztonsági szolgálattal, külterület gondozással és étkeztetéssel. Több mint 1000 munkavállalóval már nagyvállalattá váltak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Megoldandó feladat volt, hogy a több telephelyen és telephelyenként több irodásban végzett háttér irodai munkákhoz használt nyomtatókat, fénymásolókat optimalizáljuk, költséghatékony magas színvonalú, munkabiztos készülékekkel. Cég életében az alapanyag beszerzéstől az értékesítésig papír alapú kísérőjegyek, nyomtatványok, munkalapok tömege készül. Fontos volt, hogy ezek a a dokumentumok biztonságosan de biztosan elkészüljenek. Cégünknél a Konica Minolta berendezések üzembe helyezését, minden esetben megelőzi egy igényfelmérés, hogy, az adott feladathoz teljes mértékben alkalmazkodó eszköz, így jelentősen növelje a költséghatékonyságot, s hozzájáruljon a vállalkozás expanziójához. Itt is ez történt. Irodákat, az ott dolgozó kollégákat monitorozva, az irodákban használt készülékek begyűjtését követően, a legjobb berendezések kerültek telepítésre.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Távfelügyeleti rendszert bevezetve, kellékfogyásról és a meghíbásodásokrólt azonnal értesítést küldenek berendezéseink szakszervizünkbe, így ezzel nem kell foglalkoznia a partnerünk munkavállalóinak, így a felszabadúlt időt is a munkájukra fordíthatják. Nincs leállási idő, nincs ebből adódó veszteség. Kimutatható költség megtakarítás a központi nyomtatók telepítésével, melyen ellenőrizhetőek a nyomatszámok munkaállomásonkként.