Adatlap


Esettanulmány címe:
ERP és PDM tökéletes integrációja
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Családi tulajdonú, németországi központú vállalkozás, amely közel 70 éves működési múltra tekint vissza a gépgyártás területén. Elsősorban a textil- és autóipart szolgálja ki nemzetközi szinten egyedi és sorozatgyártású gépeivel egyaránt. Működését 150 alkalmazottal és 12.000 nm nagyságú gyártócsarnokkal végzi.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A gépgyártók működése során szoros informális koordinációra van szükség a beszerzés, a munkaelőkészítés, a tervezés és a gyártás között. A BOM és CAD adatok Excel lista- és mappastruktúrában történő kezelése időigényes és lassú folyamat. Az ügyfelek gyors és rugalmas kiszolgálása érdekében az APplus (mint ERP megoldás), a SolidWorks (mint a kivitelezés eszköze) és a PRO.FILE (mint a műszaki és kereskedelmi dokumentumok központi adminizstrációs eszköze) rendszer szoros integrálása nélkülözhetetlen volt a cég számára.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az AP+ ERP rendszerrel az osztályok közötti összes információt az APplus PLM kezeli egységes adattörzsként, összekapcsolva így az értékesítési, beszerzési, tervezési és egyéb osztályokat. Az egységes digitális dokumentumkezelés segííti, hogy mindig a legaktuálisabb dokumentumhoz legyen hozzáférésük a cég alkalmazottainak.. A munkatársak könnyen tudják ellenőrizni a megrendeléseket, ajánlatokat, beérkező megrendelések visszaigazolásait, az értékesítési- és egyéb dokumentumokat, és az e-mail forgalmat.