Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

e-ERP Webshop rendszer

(Logbord 2010 Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csomagajánlat

Az ár irányár, a konkrét árat az ügyféligények pontos ismerete után tudunk adni!
2 hónap próbaidőszak a szolgáltatási költségek megfizetése mellett.

Ára: 1 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Internetes értékesítés (webáruház)

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az e-ERP webshop B2B alkalmazás. A nagykereskedelmi vállalkozásokhoz kapcsolódó társult, franchise partnerek ezen keresztül adják le rendelésüket a központi raktárnak. A rendelések közvetlenül a Nagykereskedelmi egység e-ERP rendszerébe érkeznek, így csökkentve az élőmunka igényt és a hibázás lehetőségét.

Funkciók: • Elektronikus termékkatalógust tartalmaz • Termékek, termékcsoportok szerinti keresése, lekérdezése • A látogató a termékek árát, műszaki paramétereit jellemzőit áttekinthetően megtalálja • A termékek szállítási feltételei egyszerűen fellelhetők • A webáruház képes külső rendszerekből történő katalógus adatok és üzleti információk automatikus fogadására • A termékek/szolgáltatások árai mind forintban, mind euróban (vagy más pénznemben) tárolhatóak, kezelhetőek és megjeleníthetőek • Biztosítja külön fejlesztői beavatkozás nélkül vevőre (vevőcsoportra), szabott árak feltüntetését • Támogatja készpénzkímélő alternatív, akár elektronikus úton történő fizetési megoldások alkalmazását • A vevő önmaga megnézheti, ellenőrizheti számláit, szállítóleveleit, rendeléseit • Támogatja a beszerzési, értékesítési, valamint az ezekhez kapcsolódó marketing és egyéb adminisztrációs tevékenységeket, folyamatokat • A közvetített kereskedelmi tranzakciók, valamint a felhasználói és az adminisztrátori tevékenységek naplózásra kerülhetnek amelyek igény esetén riportálhatók • A webáruház képes külső rendszerekből történő katalógus adatok és üzleti információk automatikus fogadására • A termékek/szolgáltatások árai mind forintban, mind euróban (vagy más pénznemben) tárolhatóak, kezelhetőek és megjeleníthetőek • Biztosítja külön fejlesztői beavatkozás nélkül vevőre (vevőcsoportra), szabott árak feltüntetését • Támogatja készpénzkímélő alternatív, akár elektronikus úton történő fizetési megoldások alkalmazását • A vevő önmaga megnézheti, ellenőrizheti számláit, szállítóleveleit, rendeléseit • Támogatja a beszerzési, értékesítési, valamint az ezekhez kapcsolódó marketing és egyéb adminisztrációs tevékenységeket, folyamatokat • A közvetített kereskedelmi tranzakciók, valamint a felhasználói és az adminisztrátori tevékenységek naplózásra kerülhetnek amelyek igény esetén riportálhatók; A rendszer informatikai ismérvei • A termékek szállításával kapcsolatban felmerülő logisztikai feladatok elektronikus adatkezelésének támogatása, a termékszállítást bonyolító cég szállítási feltételeinek kiválasztásával • A rendszer a kereskedelmi folyamatok által bizonyos területeken (pl. számlák továbbítása, fizetés) megkívánt magas fokú biztonsági követelmények figyelembevételével működik (titkosított csatornák alkalmazása, az elektronikus aláírás alkalmazásának lehetősége) • A rendszerben a vásárlóknak biztosított az elektronikus fizetés alkalmazása • A rendszerben megvalósított a tárolt adatok bizalmas, jogosultságfüggő kezelése • A különböző felhasználói csoportok különböző szintű információkhoz férhetnek hozzá • Integrált üzleti rendszerekkel való on-line adatcsere/adatszinkronizáció nemzetközileg elterjedt, szabványosnak tekinthető csatolófelületeken keresztül (XML) • Skálázható, bővíthető, lehetőség van a későbbi igények rugalmas kielégítésére

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban