Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Soho Office

(SOHO-NOR Market Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 29 500 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 28 025 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

1,23 MB
2021-02-22

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Vállalati portál , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SOHO Office szolgáltatáscsomag, amely egy komplex, felhőalapú megoldás a mobilitás, a megosztás, az együttműködés és a kommunikáció támogatására. A SOHO Office egy felhő alapú megoldás, amelynek bevezetésével havidíjas konstrukcióban, nagyobb beruházás nélkül juthat hozzá népszerű üzleti szolgáltatásokhoz.

A megoldás része a vállalati levelezés 50 GB-os postafiókkal, a Teams, amelynek segítségével online megbeszéléseket, konferenciákat tarthat. Dokumentumait biztonságosan tárolhatja a rendelkezésre álló 1TB-os tárhelyen. A beépített vírusvédelemnek köszönhetően céges adatai biztonságban vannak a külső támadásoktól. Kollégáival csoport webhelyeken megosztott dokumentumokon dolgozhat, valós időben. A SOHO Office hatékony csoportmunkát tesz lehetővé, segítségével dokumentumait megoszthatja, egy időben szerkesztheti kollégáival, valamint videó konferenciák segítségével, akár útközben is egyeztethet üzleti partnereivel. A szolgáltatás frissítés automatikusan történik, így mindig a legújabb verziójú, biztonságos alkalmazások állnak a rendelkezésére. Felhasználó alapú elszámolás, mindig csak annyi felhasználóért fizet, amennyi licencet ténylegesen igényel. Havidíjas konstrukció, nincsenek magas beruházási költségek, nincs hosszú távú elköteleződés Automatikus frissítés, mindig naprakész szoftverekkel és szolgáltatásokkal dolgozhat Elősegíti a csoportmunka és az otthoni munkavégzés lehetőségét Távoli munkavégzés, adatait bárhonnan elérheti számítógépről, tabletről vagy okostelefonról Adatbiztonság: magas szintű védelmi mechanizmusok, rendszeres mentések biztosítják adatainak biztonságát Ügyfélszolgálatunk rendelkezésre áll a felmerülő hibák elhárítására, támogatási kérdésekben, változási kérések végrehajtására, amely az normál munkaidőben történtő szolgáltatáson túl kiterjeszthető 7/24-es időszakra is. Komplett szolgáltatást biztosítunk a csomagjaink mellé igényelhető migrációs szolgáltatásainkkal: meglévő levelezését és dokumentumait helyi szerverekről átmozgatjuk a felhőbe. Igényelhet tőlünk havidíjas IT szolgáltatásokat, a bevezetett rendszer napi szintű üzemeltetésére.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban