Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

TakarmányŐr program

(FEED SAFETY Tanácsadó és Szolgáltató Betéti Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

A programunk modulokból áll, a megadott alapár csak az alapmodult tartalmazza. Partneri igények alapján

Ára: 3 200 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 040 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

2,54 MB
2021-01-13

Termék kategorizáció

Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

5

mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Baromfi-Coop Kft.
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Vitafort Zrt.
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Tranzit-Ker Zrt.
feldolgozóipar
Pannonia Bio Zrt.
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
BIO-FUNGI Kft.

A TakarmányŐr program célja a üzemek nyilvántartásának, ügyvitelének egyszerűsítése, támogatása. A minőség- és termékbiztonsági rendszerekhez szükséges, illetve a vonatkozó törvényi előírásokban meghatározott adatok kezelése és a hozzá kapcsolt nyomtatványok automatikus készítése.

1.Kis-, közép- és nagyvállalatok részére egyaránt ajánlott A szakember gárdánk a termékbiztonsági rendszerek kiépítésében eltöltött több mint 20 évben összegyűjtött tapasztalatait felhasználva, a partneri igényeket maximálisan figyelembe véve fejleszti a szoftvert. A fejlesztés folyamán a jogszabályi változásokat is lekövetve segíti a munkát. A felhasználóbarát kialakításának köszönhetően a partnereink dolgozói pár órás oktatás után, már tudják a szoftver használni. 2. Hogyan segíti a vezetői munkát a TakarmányŐR? Az üzemek működése munkafolyamatokból áll, ezek lehetnek termelői, logisztikai vagy adminisztratív jellegűek. Jelenleg már az adminisztratív munka került túlsúlyba és ez a jövőben tovább fokozódik. Egyre több termékbiztonsági rendszernek kell megfelelni, egyre több riportot, kimutatást kell készíteni a tulajdonosoknak és egyre több adatot kell szolgáltatni különböző hivataloknak. Ezek az igények egyre több munkát rónak a alkalmazottak felé amit már a hagyományos eszközökkel (papír alapú, excel táblák) egyre nehezebb elvégezni. A TakarmányŐR a Vezetői munkát segíti. A fejlesztés során részletesen lebontottuk egy üzem adminisztratív működését és az adott feladatokat megtámogattuk különböző informatikai megoldásokkal. A rendszer összeszedi az összes adatot (pl: mérleg, üzem, könyvelői rendszer, VIR, stb.), a megfelelő formában eltárolja és kiszolgálja azokat az igényeknek megfelelően. Mint pl.: vevői audit, mérleg jegy, üzem napló, stb. A fejlesztést a termékbiztonságban dolgozó partnereinek, szakembereink segítik, felügyelik, ezzel biztosítva a rendeletekben és termékbiztonsági rendszereknek való megfelelőséget. 3. 97 munkafolyamatot támogat a TakarmányŐR és mindegyik időt, pénzt, energiát takarít meg. Ezek különböző jellegű, súlyú megoldások, van amit mindennap használ a partner, valamit csak havonta, de mindegyik időt, pénzt, energiát takarít meg. Modulok: • Gyártás • Feldolgozás • Számla • Mérleg • Raktár • Rendelés • Ügyfél • Termék • Tételek • Könyvelés - Beszerzés • Riportok és statisztika • Könyvelés - Értékesítés A szoftver a nyomonkövethetőség mellett, olyan szolgáltatásokkal is bír, amihez hasonló megoldások ritkák a piaci szegmensben. A cég meglévő ügyviteli rendszereivel is összeköthető (könyvelő szoftver, hídmérleg stb.) A beérkező alapanyagok gyors tételes vizsgálatával, a tételekhez (LOT számokhoz), a vizsgálati eredmények azonnal hozzárendeli a szoftver. A szoftver a laboratóriumi eszközökkel összeköthető. A laboratóriumi mérések, így szintén a szoftverben lesznek dokumentálva. A program lehetőség van dokumentumok beszkennelésére, Természetesen a program a vonalkód kezelésére is alkalmas. Komplex ügyviteli megoldás, mely a specifikusan a gyártással kapcsolatos összes feladatot támogatja, csökkenti az adminisztrációra fordított időt és megbízhatóvá, pontossá teszi a nyilvántartást és az ügyvitelt.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban