Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

WhiteBox© Integrált Vállalatirányítási Rendszer

(Cerebra Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

A KKV csomag tartalma:
- Vállalati CRM, értékesítés terület
- Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
- Kontrolling és döntéstámogatás
- Táv- és csoportmunka támogatás
- Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow)
- Elektronikus iratkezelési rendszer
- Tudásmenedzsment specializált megoldás
- Betanítás, képzés

Ára: 6 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 5 100 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

1,43 MB
2020-02-24

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A WhiteBox© egy Integrált Vállalatirányítási és Döntéstámogató Rendszer, ami egyben feladat és dokumentumnyilvántartó, ügyleteket menedzselő felület, valamint kommunikációs platform. Lényege, hogy a „berendezett szoba” elvét követve a felhasználók számára azt nyújtja, hogy minden egy felületen legyen elérhető, amire szüksége van a munkájához, és az abban felmerülő döntések meghozatalához.

Informatikai automatizálásunk a WhiteBox© Integrált Vállalatirányítási és Döntéstámogatási Rendszerünk és a kapcsolódó szolgáltatásaink garantálják, hogy a szervezet ne térhessen le a közösen kijelölt, megalkotott útról, legyen az akár ügyviteli, áruforgalmi, termelési, vagy gazdasági tevékenység. A WhiteBox© iparág-független felépítése, mely messzemenőkig megfelel a hazai pályázati követelményeknek az alábbi: - Vállalati CRM, értékesítési terület - Gyártási terület - Kontrolling és döntéstámogatás - Beszerzési, logisztikai terület - Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) - Internetes értékesítés (vállalati webáruház) - Felhőalapú és egyéb online üzleti szolgáltatások - Humán erőforrás menedzsment - Táv- és csoportmunka támogatás - Internetes megjelenés (vállalati portál) - Elektronikus iratkezelés - Tudásmenedzsment - Szolgáltatásmenedzsment - A partneradatok tekintetében nagy szabadságfokkal rendelkeznek ügyfeleink, hiszen a statikus alapadatokon túl, lehetőség van dinamikusabb szegmentálási elvek szerint is nyilvántartani partnereiket. Ezek már inkább a marketing információs rendszerek világába emelik a felhasználót. Így megvalósíthatók egy, vagy több szegmentumra elindítandó kampányok, akciók, aktivitások. - Minden dolog, feladat, esemény rögzítésre kerülhet minden egyes ügyfélhez, felelős munkatárs megjelöléssel, határidőkkel, időráfordításokkal. Mindezek projektekbe szervezhetők, - Az általános folyamatkezelést megvalósító modul lehetővé teszi céges folyamatok gyors, hatékony leképezését és azok működtetését. Fő elemei: automatikus ciklusidő-mérés, a folyamatokhoz kapcsolódó dokumentumok tárolása és visszakereshetősége, az egyes folyamatlépésekhez kapcsolódó dokumentumok tárolása és visszakereshetősége, az egyes folyamatlépésekhez kapcsolódó adatok bekérése, feladatainak szabályalapú felelőshöz rendelése, folyamatok grafikus megjelenítése, illetve személyre szabott feladatkosarak kialakítása. - A rendszerben a munkatársak feladatainak, teendőinek nyilvántartása mellett lehetőség van a toborzástól az elbocsátásig nyomon követni a munkavállalókat érintő történéseket. Ezek részben dinamikus, mint az események, utasítások, részben statikus információk, mint pl. a toborzás során átadott önéletrajz, vagy a munkaszerződés, munkaköri leírás, posztleírás. Az egyes posztokhoz, munkakörökhöz soft és hard kompetenciákat, felelősségi köröket rendelhetünk. A munkavállalókhoz rendelt béren kívüli juttatások könnyen áttekinthetőek. A munkatársi „kartonokon” becsatolhatók és megnyithatók a már korábban becsatolt munkaköri leírások, munkaszerződések. A dokumentumok verziónként tárolhatók, változási megjegyzéssel ellátva. - Az alkalmazás ergonómiailag egy lekérdező rendszer benyomását is keltheti. Szűrőpanelek logikus felépítésben segítik mindig csak az igényelt információhoz való hozzájutást, ügyletekre, partnerekre, munkatársra, feladatra.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban