Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

MealPlanner

(DynamicSoft Design Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

A Modern Vállalkozások Program keretében, a megrendelőink részére 5% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 22 700 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 21 565 000 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment , Térinformatika (GIS) , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Gastro-Tom Bt.
egyéb szolgáltatás
Tornyospálcai Református Egyházközség Áldás Diakónia
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Ózd Városüzemeltető Intézmény

A MealPlanner Élelmezési Program segít a közétkeztetés területén működő cégek adminisztrációs munkájában. Testre szabhatósága, és ellenőrzési eljárásai számos lehetőséget kínálnak a folyamatok optimalizálására. A programot rövid idő alatt további funkciókkal, modulokkal lehet bővíteni, ezáltal még egyszerűbbé téve a felhasználók munkáját.

A MealPlanner Élelmezési Program segít a közétkeztetés területén működő cégek adminisztrációs munkájában. Testre szabhatósága, és ellenőrzési eljárásai számos lehetőséget kínálnak a folyamatok optimalizálására. A programot rövid idő alatt további funkciókkal, modulokkal lehet bővíteni, ezáltal még egyszerűbbé téve a felhasználók munkáját. A MealPlanner operációs rendszer független felületének használatához csak egy tetszőleges böngészőre van szükségünk. A programot egy időben korlátlan felhasználó használhatja, a bevitt adatokhoz pedig minden arra jogosult felhasználó azonnal hozzáfér, ezáltal könnyedén megoszthatók a munkafolyamatok az egyes dolgozók között. A programban a gyors, és minőségi adatrögzítés, valamint a hatékony munkavégzés elősegítése érdekében rengeteg segítő, illetve automatikus funkciót helyeztünk el. Ilyenek a kereső mezők, billentyűkombinációk, lekérdezések, alapértelmezett adatok megadása. A program részletes jogosultsági és naplózási rendszerrel rendelkezik, melyben lehetőség van külön-külön korlátozni az egyes funkciók elérését, az adatok írását, módosítását, törlését. A program minden egyes belépést, adatmódosítást naplóz, ezáltal lehetővé válik a véletlen vagy szándékos adatvesztések könnyű visszaállítása. A különböző információk gyors és könnyű kinyerhetősége érdekében számos lekérdezést, és szűrési lehetőséget készítettünk, amelyek segítségével néhány paraméter megadása után komplett táblázatok, kimutatások készíthetők. Ezek külső fájlba (Excel, Pdf) exportálhatók, további munkavégzésre alkalmasak.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban