Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

TREND vállalatirányítási rendszer

(TR-SOFT2000 Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Az ügyfeleinknek felajánlott kedvezményeken felül adott extra engedmény mellett 1 hónap ingyenes üzemeltetést adunk a bevezetést követően.

Ára: 1 999 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 899 050 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
BKK Zrt.
egyéb szolgáltatás
Kombi Express Kft.
feldolgozóipar
Metall-Techno Fémmegmunkáló Kft.

A TREND vállalatirányítási rendszerünkben megtalálhatók mindazok a modulok, amelyek egy cég működtetéséhez szükségesek, legyen az szolgáltató vagy termelő vállalkozás. A termék felöleli az ajánlatkészítéstől a szerződés nyilvántartásán át az anyagbeszerzést,

TREND vállalatirányítási rendszer Kiemelkedő eredményeket tudunk elérni, az Ön cégében is ha… Van olyan egyedi folyamat ami más „dobozos” termékben nem található meg. Végeláthatatlan, időrabló Excel táblázatokkal dolgoznak. Kényelmetlen a jelenlegi rendszer mert nem támogatja megfelelően a munkát. Legalább 15 fős a felhasználó munkatársak létszáma. A TREND vállalatirányítási rendszerrel… Tiszták, átláthatók a folyamatok. Áttekinthetők a pénzügyek. Eredményes a kommunikáció a munkatársak között. Egyszerűen megtalálhatók a dokumentumok. Hibamentes a vállalat működése. Fejlődik a szervezeti kultúra. Ötvözzük a „dobozos” rendszer és az egyedi fejlesztés előnyeit: A TREND rendszer tartalmaz minden olyan modult amely egy általános vállalatirányítási rendszer része. A kész modulokhoz rendszerbe illesztve készítjük el az egyedi igényeknek megfelelő további részeket. Az egyedileg készülő programrészek hetek alatt bevezethetők! Kész („dobozos”) modulok: CRM, Partnerek, Szerződések kezelése, Dokumentum kezelés HR – Munkatársak kezelése, Munkaidők, Műszakok, Naptár Vevői rendelések, Anyaggazdálkodás, Készletnyilvántartás, Leltár Számlázás, Szállítói számlák, Főkönyv, Házi pénztár, Áfa feladás, Bankkivonatok, Utaláscsomagok, Tárgyi eszközök Szerviz, Gépjárművek, Útnyilvántartások, Fuvarmegbízások Ajánlatkészítés, Projektek, Projekt utókalkuláció, Munkalapok, Felmérési naplók, Gyártmányfelügyelet, Műhelynapló, Karbantartás tervezés, Mérőműszerek Kérjen kötelezettségmentes személyes konzultációt! A konzultáció nélkül… Nem ismeri meg a lehetőségeit, hogyan növelheti kapacitásait új eszközök és új munkatársak nélkül. Nem tudja, mit várhat a szoftver szállítójától és mi az, amit mindenképpen házon belül kell megcsinálni. A konzultáció segíti Önt, hogy a legjobb döntést tudja meghozni. Tudni fogja, hogy merre induljon, hogy kezdjen neki a projektnek. Tudni fogja, hogy mire figyeljen, hogyan ne kövessen el elkerülhető hibákat. Segítséget kap a feladatra legjobb partner megtalálásában. (Még akkor is, ha nem mi vagyunk a megoldás az Ön számára.)

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban