Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

iWise Vállalatirányítási rendszer

(ITWise Informatikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Kombinált szolgáltatások

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A Vállalkozz Digitálisan program keretein belül 10% a nettó listaárra, valamint a bevezetés költségeire, és a kapcsolódó hardver termékekre.

Ára: 4 580 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 4 122 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment , szoftver ergonómiai tanácsadás, rendszerintegrációs tanácsadás, Számítógép, Mobileszköz, Szerver, Periféria, Egyéb

Telepítés helye

Hibrid megoldás

A magyar fejlesztésű iWise vállalatirányítási rendszer komplex megoldást nyújt cége ügyviteli folyamatainak kezelésére. Főbb funkciók: -Ügyfélkezelés, -Árajánlat készítés, -Logisztikai, raktározási, kereskedelmi folyamatok lekövetése, -Gyártási folyamatok nyomon követése, -Számlázás, -Iktatás, -Flottakezelés, -Munkaügy, -Könyvelés. A rendszer megfelel a GINOP 322 követelménylistájának.

Az iWise egy magyar fejlesztésű vállalatirányítási rendszer, melyet kifejezetten a hazai kis és középvállalkozások igényeinek megfelelően alakítottunk ki. Böngésző alapú technológiájának köszönhetően a rendszer távolról (több telephelyről) is biztonságosan és gyorsan elérhető, akár gyengébb erőforrásokkal rendelkező pc-ken is. A szoftver kliens oldala futtatható Windows, MAC, illetve Androidos környezetben egyaránt. Az iWise egy logikusan felépített egyszerűen kezelhető program, mely használatát az idősebb munkavállalók is könnyen meg tudják tanulni. Alkalmazásával a bizonylatok készítése pontosabbá és gyorsabbá válik, mivel azok egymásból származtathatóak (ajánlatból egy gombnyomással megrendelést lehet készíteni, abból szállítólevet illetve számlát pedig hasonlóképpen). A rendszer képes több céget, telephelyet, raktára kezelni, illetve alkalmas egyszerű, vagy helykódos raktárkezelésre is. Moduláris felépítésének köszönhetően könnyen bővíthető, testreszabható, illetve illeszthető egyéb (pl. webshop) rendszerekhez.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban