Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Wildom által bevezetett ERP/VIR - Odoo alapokon

(Wildom Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

5-20% kedvezményt biztosítunk. A konkrét projekt ismeretében további egyedi csomagajánlat adható, projektköltségvetés készíthető.

Ára: 15 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 14 250 Ft (óradíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

információ, kommunikáció
Wildom Consulting Üzleti Szolgáltató Kft.
információ, kommunikáció
Breona Kft.
egyéb szolgáltatás
Proqman Consulting Kft.

A kis- és közepes vállalatoknak a folyamataikhoz illeszkedő ERP megoldásra van szükségük. Az odoo a működési folyamatok, a pénzügyek és emberi erőforrások integrálása révén lehetővé teszi a vállalatok számára a hatékony működést. Az odoo moduláris, az ügyfél igényeihez illeszkedő modulokból rakható össze, széles körűen konfigurálható.

Cégünk az integrált vállalatirányítási rendszer piacon a nyílt forráskódú szegmensben képviseli az odoo terméket. A termék kiválasztásának elsődleges szempontja a rugalmassága volt. Az odoo által felajánlott szolgáltatások, a platform kényelmi szolgáltatásai mind üzletileg, mind használhatóság tekintetében kiemelkedőek a nemzetközi versenytársak között. Az odoo nyílt forráskódja lehetővé teszi, hogy modulok sokasága legyen elérhető a termékhez. Az odoo keretrendszer erős technikai alapjai lehetővé teszik, hogy az odoo elvek az integrált modulokon is érvényesülhessenek. Ez a működési modell szupergyors fejlődést tesz lehetővé a többi versenytárs termékkel szemben. Az odoo egy teljeskörűen integrált vállalatirányítási rendszer, amely a kis- és középvállalatok folyamatait támogatja iparág-semlegesen. Az odoo fejlett jelentés funkció mentén rendelkezik pénzügyi, controlling és operatív menedzsment támogató funkciókkal. Az odoo moduláris, az ügyfél igényeihez illeszkedő modulokból rakható össze, széles körűen konfigurálható. Az odoo nem szigetmegoldás, kész komponensekkel biztosítható az integráció bármely más vállalati rendszerrel. Támogatja az end-to-end folyamatokat (Pl. beszerzési igénytől az árubeérkezésig). Az operatív folyamatok a pénzügyi (főkönyvi) folyamatokhoz kapcsolódnak, a legtöbb esetben automatizáltan. Minden adat csak egyszer kerül rögzítésre a rendszerben, Az egyes alkalmazások, alkalmazás modulok között gépi adatcsere valósul meg A felhasználók saját szerepkörűknek megfelelő releváns információkhoz férnek hozzá, de csak azokhoz. Minden tranzakció naplózásra kerül.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban