Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Értékesítés támogatás modul

(R&R Software Fejlesztő és Tanácsadó Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Kedvezmény

Ára: 14 200 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 12 780 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A felhő alapú Értékesítés támogatás modul rugalmassá és hatékonnyá teszi a vevői kapcsolatok folyamatos felügyeletét. Az értékesítési és a kiszolgálási folyamatokhoz kapcsolódó megoldások, teljes egészében lefedik a marketing és kereskedelmi tevékenység kiszolgálását, elszámolását és értékelését.

A felhő alapú Értékesítés támogatás modul rugalmassá és hatékonnyá teszi a vevői kapcsolatok folyamatos felügyeletét. Az értékesítési és a kiszolgálási folyamatokhoz kapcsolódó megoldások, teljes egészében lefedik a marketing és kereskedelmi tevékenység kiszolgálását, elszámolását és értékelését Az egységes és integrált ár, kedvezmény- és akciókezelésnek köszönhetően biztosított a megfelelő szintű vállalati árbevétel kontrollja. Az ajánlatadás a gyártói csatolófelületekkel szinkronizált, a vevőszerződés kezelés, és az értékesítési folyamatok követése átlátható, egyszerűen értelmezhető grafikus felület segítségével valósul meg. Az értékesítési folyamatok zártsága és összekapcsolhatósága biztosított, így a szerződésben szereplő konkrét gépjármű átadás folyamatai kezelhetőek: • Ajánlatkészítés; • Szerződéskezelés és megrendelés, • Érkeztetés és készletre vétel, • Átadásra felkészítés • Átadás és készletről kivezetés Az ajánlatokhoz, vevőszerződésekhez, belső folyamatok egyedi kialakításához egyszerűen elkészíthető egyedi adattartalmú sablonok biztosítják a hatékony munkavégzést, és kapcsolatot az értékesítés és a műszaki területek között. Az értékesített gépkocsi teljes életútja nyomon követhető az ajánlatadástól az átadásig, valamint ezt követően a szervizeseményekben. Az alkalmazás elérhető asztali számítógépen és mobil eszközökön is. Ajánlatok gyorsan készíthetőek, akár külső helyszínen is. A kiadott ajánlatokat a rendszer dokumentálja és sorszámozza. Munkafolyamat és belső kommunikáció: Az értékesítési folyamatokhoz és belső kommunikációhoz tartozó feladatok, események szinkronizálhatóak a felhasználó telefonján, mobil eszközein így bármikor betekintést nyerhet a napi feladatokba, és a frissen beérkezett igények megtekintésébe. A rendszer az egyes feladatokról figyelmeztetést is küld a felhasználónak. A felhasználókhoz tartozó érdeklődők, vevők, ajánlatok, vevőszerződések a megfelelő jogosultsági szintekkel elkülöníthetőek, így akár minden dolgozó csak a saját körébe tartozó rekordokat láthatja. Továbbá minden egyes feladatterület eredményei, illetve egyedi szűrések listázhatóak valamint exportálhatók.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység

Kérdések a termékkel kacsolatban