Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Vevőszolgáltatás, készletgazdálkodás és logisztika

(R&R Software Fejlesztő és Tanácsadó Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Kedvezmény

Ára: 378 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 340 200 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás)

Telepítés helye

Telepített szoftver

A Komplex vevőszolgáltatás, készletgazdálkodás és logisztika modul biztosítja, hogy a komplex folyamatokkal rendelkező vállalkozások a beszerzési igényeiket az integrált rendszer által meghatározott, szabályozott információk alapján valósítsák meg.

A Komplex vevőszolgáltatás, készletgazdálkodás és logisztika modul biztosítja, hogy az összetett, egymásra épülő folyamatokkal rendelkező vállalkozások a beszerzési igényeiket az integrált rendszer által meghatározott, szabályozott információk alapján valósítsák meg. Az integrált folyamatok lehetővé teszik a készletek, alvállalkozói szolgáltatások szükségeknek megfelelő rendelkezésre állását, ugyanakkor hatékonyan optimalizálják a készletekre - vásárlásokra lekötött forrásokat. A beszállítások komplex, központosított és áttekinthető kezelése, az információk rendelkezésre állása lehetővé teszi a beszerzések kondícióinak javítását. A szabályozott beszerzési rendszer ugyanakkor kontrollálhatóvá teszi a kötelezettség vállalásokat, integráltan támogatja a kontrolling munkát. A készletek rendelkezésre állását tervezni és felügyelni lehet a vevői rendelések, anyagigények, valamint foglalások rendszerén keresztül, ezzel segítve annak optimalizálását. A több telephelyes raktár rendszer, valamint a raktárakon belüli lokáció, a telephelyek között egyszerűen átraktározható készletek megvalósíthatósága támogatja a logisztikát, a raktárvezérlést. A különböző készletértékelési algoritmusok a számviteli politikának megfelelő elszámolást és a széles körű kontrolling munkát támasztják alá analitikus szinten. Az aktív munkafelvételi eszköz a komplex vevőszolgáltatási folyamat első eleme. A vevőszolgálati tanácsadó a legfejlettebb technológiát használva tudja az ügyfelet kiszolgálni, valamint dokumentálni a vevő igényeket. Az aktív munkafelvételi eszköz egyben vezérli is vevőszolgálati folyamatot, hiszen az eszköz képes a gyártói információkat kezelni és a munkafelvétel során megjeleníteni. . Az aktív munkafelvétel támogatja az előjegyzésből történő munkalapkezelést, csökkentve az adminisztrációt, illetve optimalizálva a vállalkozás erőforrásait. A munkafelvétel során az eszköz támogatja az adatok rögzítését, pl.: aktuális km-óra állás, üzemanyagszint, illetve fényképpel dokumentálható a jármű állapota is a szervizbe érkezéskor. A munkafolyamat során az ellenőrző lista blokkok átnézését követően, azonnal ügyféligény, vagy szervizlehetőség generálható, melyek egy mozdulattal átküldhetőek munkalapra, szinkronizálva a vállalatirányítási rendszer törzsadat-kezelő és tároló adatbázisával. Az átvétel során rögzített hibákat a rendszer tárolja, a javítások elvégzését dátumhoz és súlyossághoz lehet hozzárendelni. Az így rögzített igények lehetőséget adnak egy jövőbeli szervizkampány előkészítéséhez is. A munkafolyamat része az aktív vagy azonnali értékesítési lehetőség is. Ezek a lehetőségek szintén előre beállíthatók, mint kötelező ajánlás. Az így értékesített alkatrész és szolgáltatás eredményessége a kontrolling lekérdezésekben érhető el.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység

Kérdések a termékkel kacsolatban