Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Printer-fair felhő alapú Szolgáltatásmenedzsment

(Printer-fair Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

A szolgáltatási díjak megfigyelt eszközönként kalkulálódó havi díjak. Ebből a havi díjból tudunk adni egységesen, eszközönként 5%-ot.

Ára: 23 298 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 22 133,10 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A felhő alapú Szolgáltatásmenedzsment csomag alatt az igénybe vevő vállalatok működését támogató megoldást értjük. A szolgáltatásmenedzsment megoldás céljai, hogy a menedzsmentet használó vállalatok folyamatokat működtető elemeit figyeljük, a rendszer elemei által generált, működésre vonatkozó információkat összegyűjtjük és megelemezzük, így a várható meghibásodásokat előre tudjuk jelezni.

A meghibásodások előre jelzésével biztosítani tudjuk a folyamatokat működtető rendszerek állandó működését. Szolgáltatásunk a Nagios, Ms Bookings, Azure és az OTRS megoldásaira épül. A szolgáltatás csomag elemei a következők: Adatforgalmat bonyolító hálózatok (kábel és wifi) monitorozása, figyelmeztetések, beavatkozások, automatikus reakciók beállítása Külső kapcsolatok monitorozása ( Internet, VPN kapcsolatok) figyelmeztetések, beavatkozások, automatikus reakciók beállítása Szerver , operációs rendszerek és a szerveren futó alkalmazások monitorozása, figyelmeztetések, beavatkozások, automatikus reakciók beállítása, vírusvédelem Virtuális környezet esetén, virtuális gépek felügyelete Munkaállomások operációs rendszerek és a munkaállomásokon futó alkalmazások monitorozása, figyelmeztetések, beavatkozások, automatikus reakciók beállítása, vírusvédelem Felhő alapú adatbiztonsági megoldás alkalmazása ( Azure backup) Hibajegykezelő rendszer A csomagban kínált szolgáltatásokból egy előfizetési csomagban maximum 5 db. lehet a csomagárban. Az ügyfél szabadon döntheti el, hogy melyik 5 szolgáltatás kerüljön bele a csomagba. Amennyiben mind a 6 szolgáltatást szeretné választani valaki, akkor a hatodik szolgáltatásnak felára van. A rendszerek működéséhez be tudunk állítani • Szolgáltatási szinteket – (SLA); • A Kapacitásmenedzsment támogatását; • Az egyes rendszerekhez Rendelkezésre állási időt • Az egyes rendszerekhez biztonsági figyelmeztetéseket A rendszer riportok segítségével támogatja annak értékelését, hogy a rendszerek működése mennyire felet meg az általunk beállított paramétereknek. A szolgáltatáscsomag része egy hibajegykezelő rendszer használata, melynek segítségével a keletkezett események menedzselése valósul meg: • Esemény menedzsment támogatása; • Incidens menedzsment támogatása; • Kérés, kérdés menedzsment támogatása; • Probléma menedzsment támogatása; • Jogosultság menedzsment támogatása; • Szolgáltatás üzemeltetési funkciók támogatása; • Alkalmazás, bevezetés menedzsment támogatása; • Szolgáltatás üzemeltetés és projektmenedzsment támogatása; • Üzemeltetési kockázatkezelés támogatása;

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban