Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SAP Business One

(Mosaic Business System Számítástechnikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

5,0 százalék kedvezmény, melyet legalább 5 db felhasználó licenc vásárlása kapcsán biztosítunk.

Ára: 712 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 676 400 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

feldolgozóipar
Biolab Zrt.
feldolgozóipar
Med-Plast 2000 Kft.
feldolgozóipar
Ratipur Kft.

Az SAP Business One kiemelt tulajdonságai a nagy teljesítőképesség és hatékonyság. A kifinomult elemző eszközök szerint teljes körűen ellenőrzése alatt tudja tartani a cég minden tevékenységét. A hagyományos ügyviteltől a gyártáskövetésen keresztül a webes megoldásokig, legyen az logisztika, szerviz, vagy éppen workflow és/vagy cockpit menedzsment sokrétű hátteret kínál. Méretreszabása rugalmas.

Üzleti ügyvitel Pénzügyi számvitel, pénzügyi tranzakciók kezelése: Főkönyvi műveletek, főkönyvi számlabeállítás és karbantartás, főkönyvi feladások, árfolyam-korrekció és költségvetés készítése. Banki műveletek: Pénzügyi feldolgozási feladatok elvégzése: pénzbeérkezések, csekk-kiállítás, betétkezelés, hitelkártyás fizetések, banki egyeztetések. Értékesítés és disztribúció: Árajánlatok készítése, megrendelések bevitele, szállítások szervezése, készletegyenlegek készítése, számlák és vevőállomány kezelése. Beszerzés: Beszállítói szerződések és tranzakciók kezelése. Beszerzési megrendelések kiadása, készletinformációk frissítése, import tételek értékének kiszámítása, visszáruk és jóváírások kezelése, fizetések feldolgozása. Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) Értékesítési lehetőségek kezelése: Az összes értékesítési lehetőség kezelése az első telefonhívástól kezdve az ügylet sikeres lezárásáig. Üzleti partnerek kezelése: Az ügyfelekkel, viszonteladókkal és beszállítókkal kapcsolatos összes információ kézben tartása: profil, a kapcsolat történetének összegzése, számlaegyenleg, az értékesítési csatorna elemzése. Szervizkezelés: A szervizfeladatok támogatása, szerződéskezelés, szerviz megtervezése, ügyfél-interakciók nyomon követése, ügyféltámogatás. Gyártáskövetés és MRP Workflow és projekt menedzsment Készletgazdálkodás: Készletszintek kezelése, tételkezelés, árlisták, különleges ármegállapodások, raktárak közötti szállítások, készletműveletek. Jelentéskészítés : Jelentések készítése a vállalati működés szinte minden aspektusáról. Szállítói és ügyfél tartozások, forgalom, cashflow, ügyfélkapcsolati események összegzése, könyvelés, raktári készletek, pénzügyi kimutatások, árképzés, ügyfél tevékenység. Web kliens technológia, mobil megoldások, sokrétű kommunikáció, Outlook, Excel és EDI megoldások

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban