Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Correct vállalatirányítási rendszer

(INTERNATIONAL TRADING COMPANY Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

Több modul együttes vásárlása esetén egyedi árkedvezmény. A próbaidőszak hossza 3 hónap.

Ára: 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 475 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Az ITC Kft 1992 óta fejlesztője a CORRECT vállalatirányítási szoftvernek, mely cégünk fő terméke. A CORRECT lényege többek között hogy egy komplex, hálózati, integrált, a napi üzleti és ügyviteli feladatokat menedzselő, adminisztráló rendszer kerüljön ügyfelünk és annak munkatársai elé. Megkönnyítve és felgyorsítva ezzel a vevők kiszolgálását, az ehhez kötődő adminisztrációt.

Ha Önnek várhatóan 1-5 munkaállomáson futtatható, kiemelkedően jutányos áru de a kiforrott rendszerek stabilitását és intelligenciáját magába foglaló rendszerre van szüksége, deviza és pénzügyi támogatással. A szoftver saját számítógépén, illetve az Önnél használt szerveren fut, adatai is itt találhatóak. A szoftvercsomag egyidejűleg több, hálózatba kötött számítógépeket is képes kiszolgálni amennyiben szerverszerepű gépet is használnak. A napi ügymenet kiszolgálásában kiváló társ, a szoftver használatával időt és pénzt takaríthat meg. A Correct Ügyviteli Rendszer a következő modulokat tartalmazza: - termék törzs - partner törzs - rendelések, foglalások kezelése - forintos és devizás szállítólevél készítés (bejövő, kimenő, raktárak közötti) - forintos és devizás számla készítés (bejövő, kimenő) - előleg számla kezelés - dokumentum lekérdezések - készlet lekérdezések (normál lekérdezés, FIFO lekérdezések) - számla fizetettség vezetése - kiadás/bevételek kezelése (ÁFA nyilvántartás) - iktatások kezelése - minimum-maximum készlet kezelés - üzenetek küldése

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban