Adatlap


Esettanulmány címe:
UPC Mobil szolgáltatás értékesítési folyamatainak kialakítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
UPC Magyarország Kft. Magyarország egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltató cége. Szolgáltatások: kábeltelevízió, internet, vezetékes telefon, mobil szolgáltatás
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A UPC Magyarország teljeskörű mobil szolgáltatást kívánt biztosítani az ügyfelei részére. (MVNO)
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Neuron az általa fejlesztett on-line értékesítési rendszerek továbbfejlesztésével és új szoftverek kialakításával biztosítja a UPC Magyarország mobil szolgáltatásának értékesítését (UPC Webshop, MyUPC, teljes értékesítési hálózat) - a teljes szerződéskötési, logisztikai, aktiválási és hibakezelési folyamatok hátterének kialakításával és folyamatos fejlesztésével.