Adatlap


Esettanulmány címe:
Turbosoft TS 2005 DMS vállalatirányítási rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Gépjármű márkakereskedéssel és márkaszervizzel foglalkozó vállalkozás. Méretét tekintve 95 fő dolgozót foglalkoztat, 4 telephellyel rendelkezik. 2005-ben a gépjármű márkaimportőr meghatározta azokat az IT. szabvány szerinti konkrét elvárásokat, melyeknek megfelelő vállalatirányítási szoftverrendszerrel üzemeltetheti vállalkozását. Ez a meghatározás érintette az ügyvezetés-ügyvitel, az új és használt gépjármű, az alkatrész raktározási-logisztikai, valamint a gépjárműjavító részlegeket.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Komplett vállalatirányítási megoldás megvalósítása, bevezetése felhasználói oktatással az ügyvezetés-ügyvitel, az új és használt gépjármű, az alkatrész raktározási-logisztikai, valamint a gépjárműjavító részlegekre. A márkaimportőr meghatározta azokat a kötelező integrációkat (importőri interfészek), melyekkel rendelkeznie kell az alkalmazott vállalatirányítási rendszernek, amiket előzetesen tanúsított és jóváhagyott a márkaimportőr. Ezek az integrációk hivatottak biztosítani a márkakereskedő-márkaszerviz vállalatirányítási rendszere és a márkaimportőr központi rendszere közötti összeköttetést a napi szintű adatok áramlása érdekében.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A márkakereskedő és márkaszervizben bevezetésre került komplett felhasználói oktatással és utókövető támogatással a márka importőr által előírt és tanúsított integrációkat tartalmazó vállalatirányítási rendszer: Pénzügy-számvitel, Új-és használt autó értékesítés, raktár-készletgazdálkodás-logisztika, szerviz-munkafelvétel, CRM ügyfélkezelés, VIR-Vezetői információs-Kontrolling, pénztár-számlázás modulcsoportokkal. A márkakereskedő elért üzleti előnye egyrészt a szigorú márkaimport által előírt szabványnak való folyamatos megfelelés, a társaság számára a szervezett működés, a kiforrott és nyomon követhető ügyviteli folyamatok, melyek elősegítették a vállalkozás piaci fejlődését.